Mamici de iulie - august 2007 (6)

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ioana75 spune:

Gabi, tu esti de 3 ani in CIC, si mai urmeaza 2?
Jeni, si soacra mea era destul de acra, dar de cind m-am pus pe facut copii e fericita si nu ma mai streseaza .. asa rau.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns olguttza spune:

Salut, gagici cu burtici!
Cam rar apar, da nu prea mai apuc sa stau la calc. De joia trecuta sunt in medical, nu prea m-am simtit intr-ale mele, bashka o infectie cu e-coli care-mi mai da si-acu batai de cap, desi o tratez cu augmentin de 5 zile. Sunt in 8 saptamani acu, maine intru in 9, pare-se, greturile sunt oarecum direct proportional cu poftele si foamea, in general; am dureri de mijloc si de burta de la 5 saptamani, aparent nicio cauza fiziologica, dau cu no-spa de 3 ori/zi. In rest, tratamentul obisnuit cu utrogestan si gravibinon. Mi-e somn si lehamite de toate cele, n-am pic de energie, obosesc si daca respir.
La echo, toate-s bune si la locul loc, samburelu creste si are 180 bpm. Apropo, mamicile de iulie-august 2006, din cate tin io minte, aparuse la un moment dat un link dat de una dintre fete cu dimensiunile embrionului in sarcina, acel CRL care apare la echo. Il mai are cineva? stiu sigur ca era anu trecut pe vremea asta, da io nu-l gasesc nici cu slujbe; nici gugalu nu ma prea ajuta... Please, daca are cineva...Am io un fix si vreau sa-mi tin o evidenta a masuratorilor corespunzatoare varstei sarcinii.

Va pupez!

PS: Camelia, trebuie sa anunti in scris angajatorul care este starea ta, anexand si un act medical. Astfel, nu te mai poate da afara, decat, Doamne fereste, sub un alt pretext. Dar daca nu-i anunti mai curand, ar putea fi naspa. Io i-am anuntat de cand am intrat in 6 saptamani, ca sa fiu sigura (iar la ei lucram de 5 saptamani ).

EDIT ca gasii tabelu cu CRL-u'! Multzam, fetilii!!

Daca ar fi sa am doua vieti, as trai o singura data.

De la nunta...

Mergi la inceput