All about Constanta(79)
Raspunsuri - Pagina 21

nastasie spune:
roxa, daca ne da unda verde doctorul si ne da azi avizu-l a
la si vaccinarile maine depun dosarul si joi si vineri as vrea sa-l duc macar pana la 12-12.30, iar apoi de luni la program normal.totul depinde de pojar ca m-am uitat si nu mai are bubite.stau cu toate pregatite de cresa, dar sa vedem.am emotiiiiiii mariiiiiiiii.
albumul meu
adriana&razvan 01.11.2004

AngeliquedeS spune:
quote:
Originally posted by nastasie
neata.
kristina, de-aia erai aseara pe mess?si nu ai dat nici un semn de viata.te mananc.diseara la apel, ca altfel iti dau bulina neagra.ma bucur ca ai net acasa.
albumul meu
Inca sunt in concediu medical, asa ca stau toata ziua pe net, nu numai diseara, imi e frica sa nu imi dai bulina aia neagra.
Ca noutati, am fost trecuta pe stimulare pentru ovulatie cu clostilbegyt. Nu pot incepe de luna asta pt ca tb sa iau din ziua a 5-a si asa tampit mi-a venit luna asta ca pur si simplu nu stiu care e ziua a 5, am deja la activ pana acum vreo 12 zile in care nici nu ma apuca cum trebuie nici nu ma lasa. A mai luat cineva clostilbegyt?
Pupici,
Angelique
pozele mele
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=48808&whichpage=7" target="_blank">povestea nuntii
luna de miere

nastasie spune:
fetelor, am sunat la cresa sa le spun ca razvan a facut pojar si mi-a spus asistenta sefa ca 3 saptamani de la data confirmarii diagnosticului sa nu venim.i-am zis ca e o forma usoara.dar daca doctorul imi da voie si spune ca nu mai e contagios sau cum se spune nu ar trebui sa-l primeasca?si 3 saptamani de camd am depistat bubele sau de cand a inceput cu asa zisul rosu in gat?roxa, help me
albumul meu

lizuca spune:
Buna dimineata, fete cucuiete! Am revenit si noi dupa o perioada plina de tot... cursuri, sarbatori, evaluari, raportari.