Lucru manual - arts & crafts

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ppisic spune:

Vianneeste extraordinara poseta! Am aceasi parere ca si Ciuf, e cea mai faina din toate!! Parca as face si eu o poseta, asa de curiozitate hihi Tiparele le faci singura? Am si o intrebare mai tehnica ( deh sunt inginer... textilist hihi) cum rezovi cu permeabilitatea la apa? Folosesti un spray pentru fata posetei sau ai o captuseala speciala? Sau pur si simplu le lasi asa?(Ploua cam des in Olanda )
Cat despre sotul meu, si el ma incurajeaza, doar ca e foarte nerabdator, si nu intelege cum de am rabdare cu margelute de astea mici
Iar despre preturi... poate ar trebui sa ma gandesc la o vacanta in Rio de Janeiro

-------------------
Diana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Vianne spune:

Diana, Ciuf, multzam fain, fetelor! Am nevoie de pareri..
Cat despre poseta, da, asta e cea mai elaborata, ca sa zic asa.. I-am pus si...un fel de panza tare. Pozele nu sunt de calitate pt ca sunt facute cu webcam-ul. Eu zic ca arata chiar mai bine in realitate.
Diana, nu i-am facut nimic ca sa o fac impermeabila dar exista spray-uri pentru asa ceva. Cat despre tipare, eu le-am cumparat si le mai ajustez daca nu imi place ceva. Si am gasit un tutorial f fain pt posete http://www.craftster.org/forum/index.php?topic=25199
Ciuf, daca ar fi dupa mine, eu nu as folosi negru, ci numai culori vii dar ma tot uit in jur si vad ca lumea poarta ataaaat de mult negru Asa ca m-am gandit sa-l mai indulcesc un pic cu roz
Vreau sa fac mai multe si apoi sa le fac poze faine si sa le pun pe ebay. Ce zici, Ciuf? M-am uitat pe acolo si eu zic ca s-ar vinde.

Diana, eu am fost in Rio intr-o lunga vacantza pt ca al meu sot e brazilian. Si acolo mi-am descoperit acest hobby, sa fac bijuterii.

Va pup! Si spor la toooot ce faceti!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://community.webshots.com/user/alinavillanova

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Otilia spune: