Lista Gradinite Bucuresti - bila alba / bila negra

Raspunsuri - Pagina 31

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cge spune:

Eu vorbesc din experienta cu primul copil.
In general, la gradinitele particulare:
- profesoarele de limbi straine sunt de fapt studente, nu au licenta data (nici nu e atat de grav, cat sa ii invete pe copii de cativa anisori se descurca)
- iar educatoarele cam 30% dintre ele au atestat.
Dar daca educatoarele au rabdare, experienta in gradinite si se ocupa cu dragoste de copii, putem trece peste acte/diplome si sa acordam punctaj maxim.

Despre gradinitele de stat nu stiu.


Cristina,
mama lui Victor 07.01.2000 si a Ancai 16.09.2005
Sefii Casei

www.computerbild.ro" target="_blank">Revista lui tati

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Tino-Tino spune:

Bine-inteles ca la o grupa cu copii sub 2 ani (Tiny Tots)educatoarea nu este ...educatoare!!! Copiii sunt prea mici sa desfasoare activitati specifice gradinitei! Acea grupa intra in categoria "cresa".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns inapopescu spune:

Stie cineva ceva de gradi nr 55 "Floarea Soarelui" din sect 5 mai exact de pe Margeanului?

http://community.webshots.com/user/inapopescu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mayarna spune:

Realizez ca nu pot evalua decat subiectiv.
Renuntasem la cautarile noastre pentru ca am fost o perioada plecati.
Nici nu stiam daca ne vom mai intoarce.

Dupa trei saptamani de vizite pot sa scriu si eu cate ceva.
Ce m-a deranjat pe mine?

1.Mizeria
Incepand din curte terminand cu bucataria, cu toaleta. Multa mizerie, prea multa pentru un loc unde sunt atatia copii expusi.
2.Alimentatia
Proasta, incompleta, nesanatoasa, reluata prea des ( cand exista atatea retete ), fara alternativa - nu sunt pregatiti pentru un refuz -, un copil poate refuza un aliment pentru ca nu are atunci chef de el. Nicaieri nu exista doua variante de meniu.
3.Spatiul
Intunecos, neprimitor, prea mic.