Fetele din America (71)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns philip spune:

liris, si de o zi daca esti venita in us, copilul tot cetatean american va fi, nu-ti fa probleme.

philip&andreea
copilasi dragalasi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns liris spune:

multam frumos Ruxij si Josefine!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Llaura spune:

Michelle, tu unde locuiesti, in oras mare sau mic?
Ti-am mai povestit, stiu multe tipe care s-au batut cu viza H4, cele mai simple solutii sunt viza de student si facutul de copil, pe care la un moment dat tot il vei avea, la fel de bine poti sa il ai acum si cand vei putea lucra copilul va fi marisor, numai bun de dat la gradinitza.
Alte idei ar mai fi pe stilul you never know; cauta ceva pe craigslist, eu mi-am gasit de exemplu si am fost multumita (afara de momentul in care la intrarea intr-o firma mai smechera imi cereau ID si eu ma prezentam ca fiind de la firma X si ma legitimam cu pasaport romanesc, mi-a tremurat fundu vreo saptamana si m-am dus urgent sa imi iau carnet). Am parasit slujba asta care ma platea ridicol de bine de frica, dupa vreo 3 luni; prietena mea americanca mi-a zis ca am fost fraiera, ca nu riscam nimic, dar acum stii bine cum e...
Aplica la joburi de teaching, nu se stie niciodata. Si mai sunt vizele H2B, sunt parca niste firme din Cluj care intermediaza vizele astea, bineinteles poti sa nimeresti rau, dar daca nimeresti bine si iti proceseaza apoi viza H1?!
Concluzia mea e ca romancele sunt cele mai tari si nu se dau batute, nene. Fostii mei colegi chinezi au unul GC si unul e cetatean si nevestele lor stau acasa, in schimb imi subliniaza mie ca beau cafea de 1 un dolar 25. Gata, tac, ca devin rasista [:-)]

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns michelle7 spune:

la 20 de minute de seattle .

Mergi la inceput