fetele din belgia (6)
Raspunsuri - Pagina 6
oana1177 spune:
Buna! ma numesc Oana si de ceva timp, "vizitez" site-ul asta; este prima data cand dau peste "fetele din Belgia". Ma pot alatura si eu?
Am 28ani, sunt casatorita cu un roman (belgian, este aici de 16ani) chiar maine sarbatorim un an de casatorie :))
Locuim la Libramont, el este dentist, are un cabinet deschis aici; eu sunt inginer chimist si de cateva luni mi-am gasit de lucru la Gent, la Universitate.
Nu ma intrebati cat de minunat este sa strabati Belgia (chiar daca e mica spre norocul nostru) insa nu vreau sa stau departe de sotul meu, sa incepem o viata separata.
Avem cativa prieteni romani in zona, la Bastogne si Liège, cu care ne vedem des si cu care petrecem sarbatorile.
Mi-ar placea sa va cunosc, sa mai stam la povesti :)) Am o singura "problema": uneori s-ar putea sa nu fiu prompta cu raspunsurile - asta in timpul saptamanii caci dupa 6ore de naveta... nu ma intrebati in ce stare ma gasesc
Pe curand!
Oana
dana_danen spune:
Salutare la toata lumea,
Eu nu am mai postat pe forum de foarte mult timp,si nu am postat niciodata aici,la Belgia,fiind in principiu suparata pe un moderator,nu pe voi.Am fost si eu in Belgia.Si va citeam zi de zi.La un moment dat,mi-am facut curaj si v-am scris la cateva dintre voi un PM spunandu-va ca sunt si eu pe acolo si ca mi-ar prinde bine niste prietene.
As vrea sa va zic,ca din toate,doar Carmen a inchegat cat de cat o relatie de prietenie cu mine.Si asta in contidiile in care aproape numai ea ma suna la telefon(pt ca eu nu puteam sa sun),si numai ea venea tot timpul aproximativ 30 de km(sper sa nu ma insel)sa ma ia si sa ma scoata si pe mine afara.M-a tarat saraca de ea...si in Olanda,doar doar sa nu ma lase sa stau singura acolo.Asa ca eu chiar nu cred ca...daca a scris ce a scris...a facut-o ca sa-si bata joc de o noua venita.Eu nu cred si gata.