Mamici de sept-oct 2006 (11)
Raspunsuri - Pagina 5
putzuruca spune:
Adriana-mica, stiu ca e usor sa dai sfaturi, dar tu stii f bine ca starile astea pe care le avem sunt datorate si transformarilor hormonale prin care trecem. O sa fie totul bine si incearca sa te odihnesti si sa te gandesti la lucruri frumoase. 
Sibylle, suntem alaturi de tine si vei vedea ca impreuna cu noi
, vei putea sa mai inlaturi din gandurile negre. Fetele sunt dragute si ne sustinem una pe alta. De abia astept sa ajungem in sept-oct impreuna.
10+
ingereasa spune:
Danip, pui,
Si eu sunt racita, pentru a doua oara de cand sunt gravidutza!!!
Gripa nu e cazul, sper, am apucat sa ma vaccinez prin octombrie si bine am facut dar ma incearca o raceala...Aseara imi zvacnea tot capul, parca mi se mutase inima acolo, sus!!!
Vroiam sa iti spun ca eu nu sunt adepta medicamentelor, cel putin nu imediat.
Am avut si eu o tuse urata combinata cu o usturime in gat formidabila si am baut suc de grepfruit si mi-am facut sodou(lapte fiert cu miere si un galbenus de ou, leac de pe vremea bunicii).
Iti recomand si sarea pe piept, este incredibil de eficienta.
Cumperi sare mare, grunjoasa, o infierbanti tare-tare si o invelesti intr-un prosop gros si apoi o pui direct pe piele, pe gat, cat poti sa suporti .
O sa vezi ca te vei simti extraordinar.
pupi si sanatate maxima!!!
I.
ingereasa spune:
Fetele, dragutzele,
Sunt fericita, fericita!!!
Am fost la echo si l-am vazut pe bebe!!!!
Statea pe burtica si se sprijinea de placenta si dadea din picioare, era mortal!!!
Dadea din picioruse, manutze, dar defel nu m-a lasat sa vad ce e....
Sunt in 14 saptamani deja.
Abia astept sa creasca, sa fie totul bine si sa nasc.
Mor de nerabdare
pup,
I.
andra2005 spune:
Buna fete si burtici !