Bebelusi de septembrie-octombrie 2005 (36)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns dani_flor spune:

Da, Tonnia.
Mai, nu sunt medic, zic si eu din experienta personala.

La mine a fost asa: crizele de urlat erau oricind in tp mesei, de cele mai multe ori pe la 60-90 cum zici si tu. Si dupa aia nu mai voia deloc si ajunsese saraca, ea care a inceput sa pape direct 80-90, papa la 6 saptamini cam pe la 60-70 pe masa. Rar 120. Si mie mi se parea ca era un pic trista pe tema asta. Si veneau dupa aia regurgitarile (de 3-4-5 ori intre mese, chiar si dupa 2-3 ore, cred ca aproape tot ce papase)

Asa... concluziile mele:
1. poate sa ia aer de la papat prea repede si e naspa ca tre sa il scoti
2. poate sa aibe reflux esofagian, manifestat cu regurgitari cantitative (regurgitare=dat laptele afara, dar NU nu vomat in val). Dac aii vine inapoi (banuiesc) ca se simte plin si nu mai papa. Dar de fapt rezultatul este ca nu ajunge prea mult in stomacel si nu prea ia in greutate.

Laptele AR (antireflux) este special pentru asa ceva, e ingrosat cu o faina fara gluten si fara calorii (asta de la milupa). Si mie acum imi regurgiteaza rara (la citeva zile) si relativ putin. dar simti copilul care are problema asta (il auzi mereu cum ii vine inapoi). si cei care rigiie excesiv se pare ca ar putea avea. Toti copii regurgiteaza, dar unii mai mult decit altii.

A! Si eu am dat vina si pe laptele PRE pe care il dadeam atunci. Era fff subtire, baut repede-repede si urlete. Ziceai ca e mincacios, poate ia aer. TU trebuie sa il studiezi, dr. sunt si ei buni de cerut opinii dar tu trebuie sa studiezi sa vezi ce si cum.

Acuma nu stiu... nu mi-ai spus, al tau regugiteaza, vomita ?! daca vomita rau e alta problema.

Daniela, mama Ioanei (24.10.1999) si a Mariei (17.10.2005)

Mergi la inceput

Tonnia, hai ca asa e cind incerc sa fac mai multe deodata... sunt mai putin coerenta