Impreuna, Timisoara! (30)
Raspunsuri - Pagina 6
viorela hoff spune:
hallo fetelor ma bucur ca va revad, cand va citesc ce faceti toate ziua mi se face tare dor de casa.
va doresc un week placut si cu vreme frumoasa.
va pup pe toate
Vio
katik spune:
am revenit, putin e liniste, toti dorm asa ca am prins liber la calc
dia_bi, te rog nu fi neca, stiu f. bine ce simti ptr. ca am trecut si eu prin asta (e o poveste lunga, odata o voi scrie) si in final s-a terminat cu bine . totul e sa nu renunti , sa crezi ca se va intimpla! (scuze, poate ca esti deja satula de din astea).de dr. sas stiu, m-a ajutat cu o histerosalpingografie cind aparatul de la Bega nu mergea si am fost la Odobescu. foarte in amanunt nu-l cunosc, atit ca e un om cumsecade.
Giova, si eu am nascut cu dan bran-walter acum 2 ani si 3 luni. e ok, pe mine m-a ajutat mult. mergeam la el ca la psiholog nicidecum ginecolog. plecam de la el superlinistita!!
Doris, sunt inginer chimist, lucrez intr-un laborator, in sanatate iar sotul este asistent medical, normal, tot in sanatate. Krisztina are si ea un loc de munca, la cresa
acum va pup pe toate, we placut si odihniti-va bine ca sa fiti fresh de luni incolo
Giova spune:
Katik si mie mi-e tare drag dr. asta.
D-zeu cred, m-a indrumat la el. are asa un fel de a ma linistii, eu care eram tare speriata la inceput. bine ca nici acum nu sunt linistita, dar m-am mai calmat putin.
Doris e bine sa stai acasa, cu toate ca-mi ocup timpul, au trecut 2 sapt. deja. sper sa se rezolve cu compu. si sa nu fie placa de baza de vina, ca am bulit-o rau de tot.
Silvana distractie faina la nunta.
ce vreme urata!!! Fug in pat si la tv, ca nu am chef de nimic.
si un weekend asa cum va doriti!!!
poze 1,poze 2
gio si bb Marco 31+
Ana68 spune:
Buna seara tuturor,