Raspunsuri - Pagina 4
lucia13 spune:
Buna ziua,
Am o prietena de 43 de ani care a ramas insarcinata si vrea sa faca avort.Are o fata de 21 ani.Va roaga sa-i spuneti daca stiti, un medic priceput care face intrerupere de sarcina.Va multumesc.
martha78 spune:
Lucia, sunt multi medici buni, cel mai indicat e un cabinet sau o clinica particulara, iti dau un PM daca prietena ta e chiar hotarata, desi sper sa nu fie varsta un impediment...
Daca poti sa-ti imaginezi victoria, poti si sa invingi.
victoriamaria spune:
Multumesc pentru sfaturi!
Pentru cineva care imi reprosa ca ma gandesc la sanatatea mea ii voi spune ca am un copil de crescut si de ingrijit si ca pentru el trebuie sa fiu sanatoasa, nu are cine sa ma ajute.
Pentru cele care ma intreaba daca m-am protejat le voi spune ca in 10 ani de viata sexuala n-am ramas insarcinata decat atunci cand am vrut (exceptand situatia actuala).
Pentru cine ma acuza - cine n-a gresit niciodata sa arunce primul cu piatra;
mira_m spune:
Ai dreptate, unele fete au fost cam dure, fiindca te-au judecat desi nu au acest drept. Si eu am nascut prin cezariana si in primul an mi-a fost foarte frica sa nu raman insarcinata, dar un medic mi-a spus ca pe un uter cicatriceal o sarcina e mai bine suportata decat un chiuretaj, asa ca mai gandeste-te ca poti avea probleme mai tarziu. E vorba de mucoasa uterina, care nu e inca complet refacuta. Sanatate, oricare ar fi alegerea ta, desi eu sper sa pastrezi copilul!
Mira si fetita dulcika
Siminaf spune:
Victoria, sa-ti dea Dumnezeu gindul cel mai bun! Despre cine n-a gresit, cu piatra, nu fii asa de sigura ca nu ar exista...
Iar Mira are dreptate cu uterul cicatricial. Sau, ma rog, doctorul ei.
Multa sanatate!
Simina & Andrei (Deiutzu) & bb2 din burtica
Virsta bebe2
Virsta Deiu
Home, wherever you are...
Excursie la Lake Arrowhead
Laguna Beach
Beach Cities
Calinescu Lucia spune: