Talasemie minora

Talasemie minora | Autor: kamymamy

Link direct la acest mesaj

am un baietel de 6 luni care a fost diagnosticat acum cateva zile cu betatalasemie minora (o forma de anemie)in urma electroforezei hemoglobinei . cunoasteti persoane care sufera de acesta boala ?ma intereseaza un medic care sa-l consulte de specialitate pediatru sau hematolog bun . daca stiti astept cu nerabdare raspunsurile voastre eu sunt din constanta si pe aici nu prea sunt medici de specialitate.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns DianaR spune:

Kami, eu am betatalasemie minora, fratele meu, mama mea si fiul meu Vladut. De fapt la el ar trebui sa repet analiza (electroforeza hemoglobinei) dar nu ma grabesc sa-l intep.
Daca copilul tau are, atunci si unul din parinti are, tu sau sotul tau, care va stiti anemici. Si atunci raspunsul la intrebarea ta il ai in propria familie.
Anemia in betatalasemie minora este usoara sau moderata, nu te afecteaza prea mult, doar am avut motiv de scutire la sport!
Tratament specific nu este necesar in forma minora, doar supliment vitaminic.
Medicii din Constanta nu cunosc, dar daca mergi la un hematolog iti poate recomanda pe cineva.

Diana & Vladut (16.05.2004)
Vladut 7 luni

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns DianaR spune:

P.S. nu ai postat subiectul la sectiunea potrivita si poate scapa necitit. Trimite un PM la unul din moderatorii de la sectiunea asat (ex Mariua) sa-ti mute subiectul unde trebuie!

Diana & Vladut (16.05.2004)
Vladut 7 luni

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ankgratiela spune:

Si eu am ac problema, in sensul ca tatal are talasemie si este posibil sa aiba si baiatul nostru care are7 luni si 3 saptamani.
Am incercat sa ii fac si eu analizele aici in oras( Braila), dar tampitii au gresit analizele , adica dupa ce au luat copilului o tona de sange au facut alta analiza .