Idei de afaceri

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns engik spune:

Pacat ca lasati subiectul sa moara.

Sunt in cura de slabire de 2 zile si visez sa deschid o Chocolaterie. Stiti vreo franciza?

Mai am o idee. O revista educativa pt.copii pana la 7 ani. Am cumparat cateva si sunt nemultumita.

Idei sunt, dar singura nu imi vine

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sirimie spune:

quote:
Originally posted by chris

Si hai sa facem site-ul ala cu idei de afaceri, nu?
Am uitat sa spun ca ma ocup si cu webdesign (eu sunt programator de fapt).

Cristina



Si pe mine ma intereseaza o colaborare pentru asa ceva. Sint si eu programator.

Cit despre idei de afaceri, m-am gindit si eu ca as vrea sa imi deschid o afacere dar imi lipsesc banii de inceput. M-am gindit ca ar fi o idee buna o cafenea care sa semene cu Starbucks (tot s-a vorbit despre asta aici), in care sa se bea cafea buna intr-o admosfera placuta, cu ziare din partea casei si cu locuri unde oamenii pot sta sa lucreze.. Sau o librarie care sa aiba si cafenea, si scaune, unde oamenii pot sa rasfoiasca orice carte si sa stea ceasuri intregi (la fel ca la Borders..).

Alte idei care mi-au venit: felicitari originale, pot incerca sa fac dar nu stiu daca exista tipografii care sa fie de acord cu ele. Si cosuri cadou umplute cu tot felul de chestii: 1. mai multe tipuri de cafea + ciocolata de cafea, 2. bomboane 3. chestii sarate 4. carti etc. Au aparut prin marile magazine dar sint scumpe, cred ca se poate si mai ieftin - intr-un magazin propriu de cadouri, de exemplu

S-a mai gindit cineva la asa ceva? Ce sanse as avea sa am succes cu vreuna din ideile mele, presupunind ca gasesc banii de care am nevoie? Ar fi cineva interesat de cooperare?

Multumim anticipat pentru raspunsuri


Va dorim sa cresteti mari si frumosi! :)

Simona & Vladut

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anemona spune: