mamici de fetite...mari, ajutor!

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns karmen spune:

Asta e generatia Pro, ca sa zic asa. Nu prea avem ce face decat sa ne conformam. Pentru tineri, imaginea de sine = aspectul exterior. Asta cel putin pana se maturizeaza. Daca se intampla..
Nici sa stai in calea lor nu e indicat, ca se nasc alte probleme...
Mi-amintesc cu groaza de putinul timp pe care l-am petrecut la catedra intr-un liceu. Zau fetelor, pe hol nu stiai care sunt elevele si care profesoarele. Eu mai tinerica, si imbracata asa mai scolareste, era sa iau un catalog in cap coborand scarile profesorilor de la o profa mai nervoasa.

Carmen

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dori spune:

quote:
Originally posted by karmen

Eu mai tinerica, si imbracata asa mai scolareste, era sa iau un catalog in cap coborand scarile profesorilor de la o profa mai nervoasa.

Carmen

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maria m m spune:

Cat timp nu sunt excagerate si eu sunt de parere ca trebuie sa le lasi sa se desfasoare.Miruna mea sta fara exagerare ore i tregi in fata oglinzii.Are miii de farduri si haine dar am invatat-o unde trebuie sa le poarte pe fiecare.Eu i-am acordat libertate si dupa exemplul meu stie ca la scoala nu se merge fardata sau cu haine mai de ... disco.Acest lucru e o dovada a maturizari si a faprului ca realizeaza ca arata bine si ca ii place sa arate bine.Explica-i sa nu se duca machiata la scoala si sa poarte haine adecvate si nu va fi nici o problema

miru&nana=>fetele mele frumoase

Mergi la inceput

quote:
Originally posted by descintec
Korinna, cum adica ce bine ca ai baieti? ..Stefan a mers la pescuit cu gelul de par dupa el, desi eram numai noi in toata pustietatea..si in fiecare seara trebuie sa ii pipai si sa ii admir bicepsii de tantar

D.

supper

miru&nana=>fetele mele frumoase

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns geut spune:

quote:
Originally posted by voljena