Burtici cu stelute de iulie-august 2013 (33)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns betty200 spune:

Happy uite cum sta treaba cu varsta sarcinii: ecografele au doua masuratori: cea teoretica care corespunde saptamanilor scurse de la ultima menstruatie (o sa vezi ca medicul trece acolo data si pe poza apare varsta teoretica a sarcinii) si a doua masuratoare care se bazeaza pe dimensiunile diferitelor parti ale bebelusului:, circumferinta craniana, circumferinta abdominala, lungime femur, diametru biparietal ... (care dupa ce sunt completate de medic va calcula o varsta in functie de dimensiuni) ei, ideal si daca ai ovulat in ziua 14, cele doua masuratori coincid, daca ai ovulat mai tarziu, atunci varsta sarcinii dupa masuratorile fatului va fi mai mica decat cea calculata dupa menstruatie sau invers daca ovulatia a avut loc mai repede de ziua 14.

mie varsta dupa masuratori, pana acum mi-a fost mai mare cu 2-3 zile decat varsta calculata teoretic dar eu de calculat calculez dupa menstruatie pentru ca bebelusul are ritm diferit de crestere si daca te iei dupa m,asuratori varsta sarcinii se schimba foarte mult mai ales inspre sfarsitul sarcinii.

18+

bebitza

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maitreyi spune: