Strugurasi de Septembrie-Octombrie 2011 *8*

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns LenaC spune:

Da May :)
De acord cu May la faza cu aerosolii, daca nu sunt recomandati de medic s-ar putea sa nu ajute, ba chiar sa strice, nu stiu detalii dar citisem pe undeva ceva de genu.
Poti sa te mai documentezi.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nanna_mika spune:

Neatza fetele!
Poftiti la cafeluta aromata va rog!

Mikka - multa sanatate! Cateva zile si va fi bine Maia!

Klau - cum sunteti?

Anca - sa se faca repede bine Iancu!

May - menajera cu 25 mil??? Wow! Paote pe 3 luni!

Dbunny - nimic interesant in reteta placintei, dar se face f rapid si a iesit yammy. Foi de placinta gata cumparate, branza dulce amestecata cu putina telemea, 5 oua, zahar, stafide, zahar vanilat, esenta de rom. Le amesteci bine, iei vreo 3 foi pui compozitie, rulezi bine si asezi intr.o margine de tava. tot asa pana se termina foile sau compozitia. Eu am fact intr.o tava de yena. Pofta buna!

Lena - Inez are 8 dinti si 3 sau 4 masele. Dar tot pasat mancam! ;-)

JADE, SEI, ZUBI???

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns raluca050 spune:

Neata mamici .

Sanatate puiutilor bolnaviori, e perioada virozelor, racelilor.... .

Va doresc o zi buna, fug la treaba

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pinkysor spune:

Neata fetelor!

Multa sanatate puiutilor bolnaviori! Sa se faca bine repede!

Danny are 4 dinti, nu are inca masele

Am vazut pozele pe grup, ce draguti sunt toti! Si ce marisori

Ma intorc la munca, va pup!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns klau_ditza spune:

Neata
NANNA multumim de cafeluta
Am avut o noapte aproape alba... Nasuc infundat. Nu sta la aspirat...I-am dat panadol so oscilooccinum. Pediara e in concediu. Diseramergem la dr de familie
MIKKAsunteti mai bine?
Offff cat regret ca nu mi-am luat aerosoli. Temperatura nu a facut. E doar o raceala

Mergi la inceput