Universitatea Bucuresti

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mari9 spune:

V-ati ingrozi daca ati citi lucrarile profesorilor in vederea sustinerii examenului pentru titularizare sau pentru grad.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Madanic spune:

Elf, dar la universitate se presupune ca bazele deprinse anterior sunt serioase. Acuma daca stam sa reluam si gramatica si toata tarasenia de la inceput nu e ok. Da poti sa-i atragi atentia studentului insa ramane ingrijorator ca a ajuns la nivelul superior nu are baza. Tu ca profesor universitar verifici alte aptitudini nu incerci sa descoperi ce lacune are pregatirea anterioara, si oamenii din Universitatea din Bucuresti sunt viitorii profesori ai tarii. Corectezi ceva azi si un pic maine dar cat ramane nestiut?
Sunt curioasa daca Politehnica inca mai are examene, ar fi chiar groaznic sa te apuci sa scoti ingineri care sa nu stie matematica su fizica.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ForemanElf spune:

Mada, asa e, se presupune ... Teoretic, da, noi ar trebui sa explicam chestii sofisticate; practic, ne lovim de greselile de care pomeneam.

Cind predau, incerc sa le fac pe amindoua: sa explic si teoria x sau y, dar sa si corectez greselile, daca le intilnesc.

Cit mai ramine nestiut? Asta chiar n-am cum sti, dar eu incerc sa folosesc la maxim orele de curs sau seminar si sa acopar cit mai multe chestii.

Una din intrebarile pe care le-aud tot timpul e "da' ce-ai de ne tot spui sa scriem corect? Ce, asta e clasa de English?"

"Nu, nu-i clasa de English. Dar daca vrei sa ajungi la un job mai bun decit ala de $10/ora pe care-l ai acum ca sa-ti platesti scoala, atunci e bine sa scrii corect. Daca faci greseli intr-un resume, cam degeaba il mai trimiti."

Explicatia asta e destul de convingatoare, se pare :) Am observat un progres clar intre primele assignments, de la inceputul semestrului, si cele de la sfirsit.