Burtici cu stelute de iulie-august 2013 (14)
Raspunsuri - Pagina 14
doxy spune:
Si mie mi s-a rupt apa, am simtit asa de parca mi-a dat un sut in fund bebe si deodata eram uda. Am fugit la baie si apoi ii strig sotului "mi s-a rupt apa" la care el face "sa chem instalatoru?" ii ardea de glume...
16
MariaBcf spune:
Paula sunt asistenta medical#259; Intr-o Sectie de Terapie Intensiva. Luni o sa fac si o urocultura pt linistea mea
Sarcina oprita din evolutie noiembrie 2011- 5 saptamani, iulie 2012 - 6 saptamani.Mutatia PAI 1 - homozigot. Mutatia MTHFR C 677T- heterozigot.
8+
doxy spune:
Ma gandesc ca de asta am nascut greu ca mi s-a rupt apa, am stat ceva timp, mai mult de 12 ore, la un moment dat a inceput travaliul (indus) si desi aveam dilatatie maxima, copilul nu vroia sa iasa, trebuia sa imping si eu eram epuizata si nici nu stiam ce tre sa fac. Noroc ca dr. era prieten apropiat ca altii cred ca bagau forcepsul, brrrrr.
16
betty200 spune:
Va salut rotundelor, tocmai am terminat de executat prima injectie, cum pliu de grasime am din belsug, executarea a decurs cat se poate de bine, cu tupeu am introdus acul perpendicular si am injectat. Acul e f f subtire incat nici n-am simtit cand l-am introdus.
Intrebari pentru cunoscatoare:
1. dupa injectare m-a piscat putin locul, cateva minute e ok?
2. doctorita mi-a spus sa fac doza de 3 ml una dimineata si una seara, a zis sa scot din seringa aproximativ 1 ml apoi sa injectez, ati mai facut careva asa, stiti cumva exact pana la ce litera din scrisul de pe seringa trebuie sa ajunga pistonasul la injectia cu doza de 0,4 ml pt a ramane fix 0,3 ml? eu asta prima am golit-o ceva mai mult si am impresia ca mi-am injectat doar 2 ml, nu-i bai ca maine o sa fiu mai atenta, pana m-am dumirit ca pistonasul era mai jos de fapt.
14+
amaliaro spune:
Bety dar de ce nu ti a dat doza de 3?eu stiu ca nu trebuie scoasa bula din seringa dar...ma rog tu urmeaza sfatul medicului
amalia tsakoniati
15+
DOAMNE ITI MULTUMESC!