Piersicute de iulie august (21)

Raspunsuri - Pagina 18

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns roxypuy spune:

laura, mergeti la spital!!! nu maista k se chinuie si el si voi pe lg el :( plus k se poate agrava peste noapte si deja a stat prea mult insuferinta pitikul.
poti incerca la budimex intai sau mergi la spig de pediatrke medlife din baneasa. sunt medici super akolo si o poti gasi si pe dr marcu.
bafta multa si Dumnezeu sa fie cu voi! te astepgam cu vesti!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ali24 spune:

Laura EU am patito cu rafi cand era bebe asa de la antibiotic.nu l a suportat si l a trecut pe injectii.
Noi am fost la dr.avem rosu in gat.ne a dat Nurofen ,prospan si ceva spray de nas.si EU I am mai luat pe langa paracetamol(pe care ISi face greata si il vomita-e mai rau la gust).e totuna daca ii dau supozitor?e tare suparat si plangaret.ar vrea tzitzi dar cand io dau plange.cred ca de durere.
Bumbitza mersi.suntem ok .ne place ,ne am acomodat bine.suntem in schwabach -un orasel mic langa nurnberg.si EU tot asa cu copiii in pat imi place sa ii simt langa mine chiar daca poate ar fi mai usor cu ei in alta camera.pe rafi trebuie sa il acopar toata noaptea.cu sotul la fel chiar daca inainte nu suportam ideea de a Sta in Alta cam. Acum m am obisnuit si e chiar mai bine.nu ii mai auzim sforaitul si nu ne mai Inghesuim

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lorenaflore spune:

Laura, stiu ca e neplacut, dar cred ca spitalul e o solutie in situatii de criza. Eu nu as risca sa ma prinda noaptea acasa in pragul deshidratarii. Voma poate fi chiar de la antibiotic sau de la atatea medicamente... Sanatate multa lui Andreiutu! Pupam piersicuta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adarev spune:

Doamne, fetelor ce vesti proaste.
LAURA, eu zic ca trebuie sa te duci la spital. Te mai linistesti si tu,si copilul si esti mai in siguranta cu medicii langa tine.
Of, Olivette ce povestesti tu acolo.