Burtici cu Ciresele de mai-iunie 2013 (22)

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Hellie spune:

Vicky, stiu ca in RO e chiar un pic mai bine decat "in lume" (desi pare greu de crezut). Chiar si asa, peste tot in lume politica referitoare la cresterea copilului si remunerarea mamei pe perioada asta este gresita din punctul meu de vedere. Este total in dezacord cu legile naturii si cu legile bunului simt. Sistemele de remunerare pe perioada cresterii copilului sunt ca niste pedepse oriunde in lume. Chiar tu spuneai ca la voi, poti sta maxim 4 luni (sau ceva de genul asta)...ceea ce e aberant din multe puncte de vedere (afectiv, psihic si chiar si medical; nu sunt medic, dar eu chiar nu cred ca in 4 luni o mama isi revine fizic si psihic dupa o sarcina de 9 luni si dupa primele 3 luni de stat cu un bebe mic total dependent de ea).

E aberant peste tot lume, in RO insa se presupune ca mai trebuie sa si sporim natalitatea (si chiar trebuie...sporul natural la noi e ridicol iar raportul nasteri-morti e inspaimantator). Si cum o sporim? punem plafoane? frustram mamele?

In fineeee...in afara de banii pe perioada cresterii copilului, e vorba despre multe alte aspecte (repet, psihologice, afective, emotionale) care ar trebui luate in seama si pe la noi si peste tot in lume.

Ehhhh...tot e bine ca exista forumul, sa-mi mai spun si eu/noi of-urile (in cazul meu, recunosc ca sunt cam frustrata pe tema asta a cresterii copilului vs. ajutor de a Stat si sper sa nu deranjez pe nimeni cu "aplombul" meu).

16+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mcoca spune:

Hellie, poti sa stai 3 ani daca vrei, atat e aici concediul de crestere a copilului. Dar nu iti convine ...
Cele cu salarii mici stau, ca lor le convine.
Cele cu salarii mari isi permit sa plateasca bone/gredi private samd.

Vicky, Printzesone and BB (23+)

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui mcoca