Burtici de mai-iunie 2013 (11)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Miche spune:

Nu stiu de ce aveam senzatia ca vei naste la sp RM
sunt curioasa, daca joi cand merg nu ma pune sa fac eco din nou, daca e asa ..

Citat:
citat din mesajul lui flafi

Mie mi le-a cerut inainte ca pana la eco sa aibe rezultatele, sa le bage in soft o data cu ecografia.
Nu sustin adevaruri general valabile aici, nu sustin ca asa se face, eu vorbesc stric de cazul meu.

Medicul meu e Marius Calomfirescu.

15+




Miche 12+ si
Darius (26.11.2004)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Kabecka spune:

Pe mine ma enerveaza ca sunt 1000 de medici cu 1000 de pareri.
Tocmai de aceea si noi stim fiecare intr-un fel.
Sarcina trecuta am facut dry test, acum mi s-a spus ca e o porcarie acest dry test si mi s-a dat dublu test. Apropo, se mai face si triplu test?
Si eu tot la RM merg, la Badescu Sorin . Mai merge cineva la el?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns flafi spune:

La Regina Maria vreua sa nasc, sunt hotarata :)

Am mai zis, pe mine nu ma ceama niciodata la controale, doar la eco, daca am intrebari trimit mail. Nu a fost cazul pana acum.

15+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ankylya spune:

buna fetelor
astazi am ajuns la medicul de familie aia habar nu are pe ce planeta traieste mi-a dat trimitere la ginecolog si trimitere pentru morfologica intre 19-23 de saptamani ca iam zis eu sa imi dea sa imi prind si eu loc la un spital sa nu o platesc si am intrebato pana la morfo cand mai fac ca trebuie sa fac la privad ca nu mai gasesc loc la spital si imi raspunde cand vrei pai eu fac eco cand vreau sau cand trebuie ma rog cu trimiterea pentru gineco trebuie sa imi fac programare la gineco si o sa ma programeze cam peste 3 saptamani si fac si eu eco in functie de programare ca sa ma duc la gineco cu eco gata facuta. offf ce nebuneala.