Noi, consumatorii

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Lali spune:

Doi ani la copii ? Noi nu avem incaltaminte care sa fie buna ca numar 2 ani la rand. Dar nici nu avem pantofi la cel mic care sa se fi rupt pur si simplu, indiferent de cat ii poarta. Cred ca 99% din incaltamintea copilului ii ramane mica dar e in stare relativ buna.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dia_filipas spune:

Pentru noi si pt. fete luam haine de firma, dar sh, avem un lant de magazine care aduc numai haine de firma, multe noi, din colectiile nevandute. Au chiar acelasi model pe marimi si culori diferite. Si iese cam 10 lei pe o bluza de la next sau marks&spencer, la adulti, iar la copii si mai ieftin.
Incaltaminte luam no name, ca si asa copiii le hamalesc rau si nu tin mai mult de un sezon, si oricum le raman mici repede.
Electrocasnicele, aspirator, epilator, foen si alte asemenea avem philips sau braun. Am incredere in marcile astea si intr-adevar tin muuuult.
Masina de spalat si frigider avem arctic, sunt foarte bune si tin si ele muuulti ani. Am patit-o cu masina de spalat ca am luat la inceput un Bosh si s-a stricat dupa prima spalare. Am returnat-o, se pare ca s-a defectat o piesa in timpul transportului si nu se mai putea repara. Am luat arctic-ul si ne tine de vreo 7 ani, si merge ceas.
Televizor, laptop si alte electronice le-a luat sotul, dupa criteriile lui. Televizorul e LG, foarte bun, zic eu, iar laptop-ul il avem de 7 ani, e acer, si merge chiar si dupa un pahar de apa in tastatura, iaurt cu fructe si muulte frimituri.
La mancare, hmmm, ne aprovizionam din Lidl sau Real, din pacate bugetul nostru e ff redus si nu ne permitem sa luam bio sau mai stiu eu ce marci, asa ca luam in functie de pret si oferte. In real luam mai mult marca lor Tip, sau real quality si e ok pt. noi. Legume si fructe (rosii, castraveti, dovlecei, ceapa, varza, verdeturi, mere, pere gutui, nuci, piersici, visine, capsuni, mure, zmeura, si in curand si cirese) mai avem si productie proprie, ca stam la casa, si macar stim ca astea sunt bio. Poate cand mai scapam de rate si investitia in casa vom fi mai atenti si cu ce mancam...


Dia, mami de bebeloi Miruna (15.07.2008) si bebe doi Sofia (21.11.2011)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pisigri spune:

Citat:
citat din mesajul lui andacos

lali.adica tu vrei sa spui ca inaltzamintea camel de exemplu,are termen de garantzie 1 luna,in Romania???

Chiar si deichmann are garantzie la incaltzaminte de 2 ani,nu-mi vine sa cred ca termenele astea se schimba in Romania!

E ceva in neregula...undeva,nu stiu unde,interpretare a legii...nu stiu !!!

Dana


Subscriu, la deichmann cand it da bonul si punga cu produsul iti spune ca ai garantie 30 de zile...

Editez: vanzatoarea la casa iti spune ca in termen de 30 de zile te poti prezenta cu produsul, in cazul in care a aparut vreo defectiune, ca sa ti-l schimbe sau sa-ti returneze banii....



IULIA va invinge CANCERUL

http://pisigri.blogspot.com/

Mami de Ilinca (5.03.2009) si 31+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns pisigri spune:

Hai sa va supun atentiei alta situatie, sa imi spuneti daca-s eu dementa....

Suntem abonati la rds-rcs. TV, telefon si internet.
La TV am in casa mai mult de un televizor. Unul dintre ele functioneaza pe digital, restul pe analogic (2).
Abonamentul cu ei a fost incheiat in 2009 pentru adresa actuala; inainte, am fost abonati tot la ei, la alt domiciliu.
Cand am semnat abonamentul am optat pentru "baza plus si hbo". Asta insemna ca la programele din abonamentul de baza prindeam 4 discovery-uri si HBO.
Apoi, grila pt analog si digital a inceput sa difere. Desi plateam la fel, unele posturi de pe digital nu le vedeam si pe analog si invers.
Acum recent insa, mi-au scos din grila discovery-urile. Au introdus niste viasaturi si niste posturi proprii, Digi world si Digi nu stiu de care, dar care sunt niste umbre palide a discovery-urilor initiale. Si chiar de-ar fi mai bune decat ele, eu pe alea le vreau, ca pt alea am semnat.
Daca vreau sa mai vad aceste posturi, trebuie sa achit, in plus, 7 lei/luna. Dar nu pot sa renunt la pachetul suplimentar, nu pot sa platesc baza si inca 7 lei, nuuuu.....trebuie sa platesc pachetul "baza plus si hbo" la care sa mai adaug optiunea asta de 7 lei.
Am facut plangere la OPC. Mi s-a spus ca firma de cablu are dreptul sa faca modificari in grila de programe, ca asa scrie in contract. Dar eu, ca (bou) consumator, ce am dreptul sa fac, in afara sa tac si sa inghit??
Nu stiu cum e in alte orase din RO, dar in Iasi inca se mentine monopolul pe cartiere al firmelor de cablu. Nu ma pot supara pe rcs-rds, sa inchei contractul cu ei si sa ma mut la UPC pt ca blocul nu este cablat UPC. Pentru ca firmele cu pricina nu se "calaresc". Si n-o sa ma mut acum in alt cartier pt alta firma de cablu...

(ok, 7 lei sunt un rahat in ziua de azi, dar e in primul rand o problema de principiu care ma scoate din sarite !_



IULIA va invinge CANCERUL

http://pisigri.blogspot.com/

Mami de Ilinca (5.03.2009) si 31+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dana vio spune:

La noi nu este asa. Eu am la UPC, sunt abonata la ei de peste 10ani si in timpul asta mi-am modificat abonamentul de cateva ori: am avut HBO - am renuntat la el, iar l-am pus, iar am renuntat, am avut un fel de internet, l-am schimbat, acum am pus si telefonul si am si un box cu inregistrare. Si sunt multumita de serviciile lor.
In bloc exista si DIGI, si vazand pretul de la ei parca m-as fi mutat si eu, dar alte cabluri prin casa ?!
Incearca sa mai vorbesti cu ei.

Alexandra Maria
14.12.2007

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ni-na spune:

Ai incercat sa faci contract la UPC?On line de exemplu ca nu stie operatorul din Bucuresti care sunt regulile vecinatatii in Iasi......
Apoi ,daca nu vin sa instaleze fa tamtam la UPC pe mail sa afle si cei din conducerea lor asta....
ps.....stiu ca se monitorizeaza tot ce se scrie in mediul on-line despre ei......un cunoscut(angajat al UPC) a fost pus sa dea cu subsemnatul ca cineva pe blogul personal a scris ca e nemultumt de felul cum a fost solutionata sesizarea.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CorinaDani spune:

rcs-rds sunt vestiti pentru numarul mare de reclamatii, de probleme nerezolvate, etc. a fost acum cativa ani tam-tam si aici pe forum, cine are timp poate sa caute subiectul, chiar asa se intitula RCS-RDS....

pisigri, suna la UPC - relatii cu clientii (gasesti nr pe net), si ceri informatii despre posibilitatea instalarii abonamentului la tine acasa. legal, nici-o firma de televiziune prin cablu nu are voie sa detina monopol pe un anumit cartier/zona/localitate/judet.
a, ca si-or face sicane unii altora, incercand sa-si avarieze unii altora retelele, cablurile si ce-o mai fi, e posibil orice.
daca reusesti, nu accepta oferta cu telefonie fixa inclusa, daca nu ai nevoie de tel fix in mod special.

ca fapt divers : acum 5 ani umbla un agent de vanzari de la rcs-rds prin cartier, incercand sa convinga clientii upc sa treaca la rcs, ofereau abonament similar (ca nr de posturi) la jumatate de pret fata de upc, si telefon fix gratis (si aparatul, si fara plata abonamentului pe un an, parca)
sotul meu, incantat pe moment, semneaza cu baietica ala un fel de pre-contract sau fisa de client, cu promisiunea ca in 2-3 zile vin baietii sa instaleze cablurile; peste vreo doua-trei saptamani ma suna soacra (era la mine acasa, statea cu cea mica), ca au venit unii sa instaleze cablu, telefon, ce sa faca, sa-i lase sau nu ? i-am spus sa nu-i lase, ca nu s-au tinut de cuvant in primul rand, in al doilea rand incepusem sa citesc pe net problemele semnalate de unii si de altii. ok. echipa pleaca.
ma credeti sau nu, in fiecare an, cam in perioada aceasta a anului, ma suna aia de la rcs, ca figurez in baza lor de date cu solicitare de instalare telefon si cablu. eu le spun de fiecare data ca am renuntat inca de atunci, ei imi spun ca trebuie sa ma duc la orice reprezentanta sa solicit acest lucru in scris. serios ? ete ca n-am chef si timp. nici macar nu sunt clientul lor, ce-o fi asa de greu ca operatorul ala care ma suna sa opereze o modificare in sistemul lor, sa scoata bifa sau sa anuleze solicitarea ? cat de prost organizati pot sa fie, daca suna dupa atata timp si tot nu se lamuresc ca nu am nevoie de serviciile lor ?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Selene_Bunny spune:

In Braila se "calaresc" bine mersi, ba chiar isi "sufla" clientii.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Eu la imbracaminte, incaltaminte, posete, prefer sa am mai multe lucruri frumoase decat putine dar de firma.DEcat 3 pantofi de firma prefer sa am 15 perechi care nu sunt de firma.Posete imi cumpar daca gasesc la SH, ca sunt majoritatea pe care le am modele pe care nu le-am vazut prin magazine, si unele chiar speciale.La gentile mari cumpar din magazin, dar sa nu fie din piele.
Hainele daca e ceva special sau de firma ceva fantastic cumpar de la SH.
Prefer sa dau bani pe o haina la un targ, decat sa dau inzecit in magazin.
La unele mi se pare chiar aberant sa platesc un pret exobitant doar pt nume.Spre exemplu nu inteleg de ce sa dea cineva 5000 de euro pe o poseta Birkin, nu as face asa ceva nici daca as avea bani cu nemiluita.


La mancare incerc sa cumpar Bio, lucruri cat de cat naturale, ulei de masline, la sampoane am trecut de la cele normale, din magazine, la cele profesionale, inncerc sa cumpar cosmetice si produse pt ingrijire vegan, care nu testeaza pe animale, noroc ca se gasesc la preturi mici si sunt extrem de bune, la DM.


Alt criteriu este si ambalajul, s anu radeti dar daca e vreun animalutpe ambalaj produsul ala castiga.

Mergi la inceput