Noi, consumatorii

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lali
Nu te-am combatut, dimpotriva am avut senzatia unui dialog pana la momentul in care tu erai interesata doar sa ai dreptate, moment in care nu am mai revenit.



Of,of,of...cum de-ai tras tu rapid concluzia ca eu am fost interesata doar sa am dreptate!!!!

Bineintzeles ca fiecare procedeaza cum crede,eu ma indoiesc ca firmele producatoare aplica legi speciale pentru Romania!Deci daca tzie tzi se rupe cizma dupa 35 de zile de la data cumpararii...inghitzi si mergi mai departe nu,ca doar pe bon magazinul(care n-are nicio treaba cu calitatea produsului in definitiv)itzi garanteaza 30 d ezile????

Repet intrebarea pusa anterior,ce garantzie se ofera pentru produse electronice,electro casnice?Tot 30 de zile?????

Nu va lastazi intimidatzi de strategia magazinelor,reclamatzi,mergetzi la protectzia consumatorului,scrietzi la firma mama!

Dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lali spune:

Pentru ca ai scris in unul dintre mesaje cu semn de exclamare la sfarsit ca ai dreptate !, iar in cele in care nu ma credeai foloseai cate 3 semne de intrebare ...

Eu tocmai asta am scris, ca in cazul defectelor nu m-am impiedicat de acel termen de pe bon, am mers la magazin si in cateva randuri mi s-au rezolvat problemele.

Electrocasnicele au termen de garantie mai mare, de cativa ani, nu stau acum sa caut dosarele de garantii.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lali

Pentru ca ai scris in unul dintre mesaje cu semn de exclamare la sfarsit ca ai dreptate !, iar in cele in care nu ma credeai foloseai cate 3 semne de intrebare ...



ca sa vezi ce te-a determinat pe tine sa afirmi ca ma intereseaza doar sa am dreptate!!!!!(na ca mai pun 3 semne de exclamare)

Discutatzi la subiect daca se poate,si lasatzi semnele mele de exclamare si tz-urile!Combatezi ce se poate si nu va legatzi de gramatica membrilor,lucru interzis si d e regulament de altfel.

Dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lali spune:

Foarte constructiva critica asta colectiva. Poate insa te gandesti ca semnele de exclamare si de intrebare totusi sugereaza ceva, mai ales cand sunt puse cate trei.
Nu m-am gandit ca le scrii pentru a fi ignorate, dar e o varianta si asta.


Edit: eu am combatut in fiecare mesaj in afara de acesta si subiectul, dar tu ai remarcat doar partea aceea.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lali
.


Edit: eu am combatut in fiecare mesaj in afara de acesta si subiectul, dar tu ai remarcat doar partea aceea.




pai intr-un mesaj anterior imi spuneai ca nu ma combatzi...ca de fapt dialogam...deci...hotaraste-te!

Dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lali spune:

Citat:
citat din mesajul lui andacos

Citat:
citat din mesajul lui Lali
.


Edit: eu am combatut in fiecare mesaj in afara de acesta si subiectul, dar tu ai remarcat doar partea aceea.




pai intr-un mesaj anterior imi spuneai ca nu ma combatzi...ca de fapt dialogam...deci...hotaraste-te!

Dana


Dupa cum am scris, am combatut subiectul, adica l-am discutat, nu te-am combatut pe tine. E o diferenta intre ce am scris eu si ce ai inteles tu. Nu toata lumea e pe picior de razboi, zau .

Eu ma opresc aici.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui Lali
Nu toata lumea e pe picior de razboi, zau .





Exact asta ai demonstrat!Cu fiecare interventzie adresata mie!

Dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns corinadana spune:

Eu i am cumparat Ralucai o pereche de Nike cam scumpicei. Dupa vreo 3 sapt s au rupt, cred ca este si vina ei ptr ca leagasireturile ffff strans.
Am luat incaltarile si ammers lamagazin pregatita ptr discutii.
Nici nu am deschis bine gura ca amfost intrebata daca vreau altii sau banii inapoi.


Si da! una este garantia data de magazin si alta cea data de producator!


Corina mama domnisoarei RALUCA si a bebelasei FRANCESCA

http://family.webshots.com/photo/2925218030098531596UGNuSg?vhost=family

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns michelle-usa spune:

mai sunt si produse care sunt lifetime, garantate pe viata.

dar nu intotdeauna este vorba de viata consumatorului ci de "viata" acelui produs, cat exista pe piata, cat firma exista...si sunt multe limitari.

si eu am returnat pantofii Ecco ai sotului, erau destul de scumpi si s-au rupt dupa 1 an (purtati destul de rar, nu in fiecare zi), oale Circulon am primit un set nou...



michelle

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iulia_b spune:

Mie incaltamintea de la Deichman mi se pare de calitate proasta. Media de "viata" e cam de-un anotimp. 2 ani pt o pereche de pantofi? La copii cel putin mi sre pare SF.

Mergi la inceput