Noi, consumatorii

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Daca ai fi citit pina la capat,ai fi vazut ca stiu totusi sa scriu garantzie!Cu n...desigur!(bine ca n-ai resuit sa citesti mesajul inainte de a-l edita ca ma declarai public analfabeta

Dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

Citat:
citat din mesajul lui andacos

Daca ai fi citit pina la capat,ai fi vazut ca stiu totusi sa scriu garantzie!Cu n...desigur!


si cu "tz"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Si ca sa nu mai continui divagatzia pe termenul garantzie,in cazul in care magazinul informeaza clientul gresit in ceea ce priveste garantzia,informatzi firma mama!Luatzi legatura si specificatzi ca va sunt date termene d egarantzie de...ani la produsele cumparate!

Cit are de curiozitate garantzie o masina de spalat sau un TV in Romania?Tot o luna de zile?

Dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui mianna

Citat:
citat din mesajul lui andacos

Daca ai fi citit pina la capat,ai fi vazut ca stiu totusi sa scriu garantzie!Cu n...desigur!


si cu "tz"


Asculta, priveste si taci!...
Din brate fa-ti aripi de fier
Si zboara cu ele spre cer!...





Da...vad ca te plictisesti rau!
la multzi ani de ziua numelui!

Dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

mersi

cu plictiseala da, ai nimerit-o, azi am hotarat ca nu ma omor cu munca, da' de stat la birou tot stau

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Selene_Bunny spune:

Mie vanzatoarele de la magazinul Deichmann din Braila nu mi-au spus niciodata aceasta cifra: 2 ani.

Daca mi-ar fi spus-o, as fi returnat dupa o iarna incaltamintea Dei-Tex a Dariei luata de acolo. Le-as fi aratat ca:

1. In urma jucatului in zapada, incaltamintea se uda rau de tot IN interior (pe cutie scrie altceva - si anume, ca materialul lasa piciorul sa respire si nu permite patrunderea apei in interior - nu-i adevarat)
2. Materialul s-a crapat/ros pe laterale, "cheutorile" metalice prin care trecea banda cu scai au ruginit.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Letitia1 spune:

Citat:
Andacos: bine ca n-ai resuit sa citesti mesajul inainte de a-l edita ca ma declarai public analfabeta


si resuit in loc de reusit! Ntz, ntz, ntz.

Citat:
Andacos: Da...vad ca te plictisesti rau!
la multzi ani de ziua numelui!


E sfinta mianna azi?

Si eu an dus pantofii baiatului dupa ce-i purtase vreo 10 luni inapoi, ca se rupsesera pe dinauntru. Mi-au dat altii noi imediat cu scuzele de rigoare.

Cind cumpar mincare, eu am un obicei prost si arunc imediat bonul, deci dupa ce descopar cine stie ce neajuns, nu pot sa-l duc inapoi ca n-am bon. Si mi-am jurat ca o sa le tin de-acuma. Mi s-a intimplat chiar de curind sa cumpar detergent de vase unde sticla (facuta din plastic) curgea pe la fund. A trebuit sa arunc tot ca oricum nu puteam dovedi nimic.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Siminaf spune:

Bineinteles ca andacos (Dana) are dreptate. Poate ca limba romana ar trebui sa mai revada niste termeni sau sa imprumute daca nu-i are. Una este garantia unui produs, data de catre producator, si care poate fi de minim 1 an pina la mai multi ani (dar depinde de produs), si alta este termenul de retur, de inapoiere la magazin. E cu totul altceva si deja Dana a explicat de citeva ori. Nu se pot confunda cele 2, nu are logica. Cum paote magazinul garanta un produs pe care doar il vinde, nu l-a produs si deci nu poate fi responsabil pt. calitatea materialelor si a manoperei??

Si ca sa nu fiu corectata dpdv gramatical, edit ca sa spun ca ma refer la notiuni: "o notiune este garantia si alta notiune este termenul de inapoiere".













Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Citat:
citat din mesajul lui Siminaf

Bineinteles ca andacos (Dana) are dreptate. Poate ca limba romana ar trebui sa mai revada niste termeni sau sa imprumute daca nu-i are. Una este garantia unui produs, data de catre producator, si care poate fi de minim 1 an pina la mai multi ani (dar depinde de produs), si alta este termenul de retur, de inapoiere la magazin. E cu totul altceva si deja Dana a explicat de citeva ori. Nu se pot confunda cele 2, nu are logica. Cum paote magazinul garanta un produs pe care doar il vinde, nu l-a produs si deci nu poate fi responsabil pt. calitatea materialelor si a manoperei??

Si ca sa nu fiu corectata dpdv gramatical, edit ca sa spun ca ma refer la notiuni: "o notiune este garantia si alta notiune este termenul de inapoiere".
















Pfua...bine ca macar o persoana confirma cele spuse de mine,ca de combatut ma combate(inutil )toata lumea!

De-as fi spus ceva in dezinteresul consumatorilor macar...

Dana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lali spune:

Andacos eu ti-am explicat pe pagina trecuta cele doua feluri de garantii in cazul pantofilor (din ce am cautat pe net ca urmare a acestui subiect) cea acordata de comerciant si cea acordata de producator. Nu te-am combatut, dimpotriva am avut senzatia unui dialog pana la momentul in care tu erai interesata doar sa ai dreptate, moment in care nu am mai revenit. Totusi dreptatea si legile difera de la o tara la alta.

In Romania magazine mari, care fac parte din lanturi internationale, spre exemplu Humanic dau aceeasi garantie pe hartia care insoteste bonul, 30 de zile. Crede-ma ca stiu sa citesc o propozitie de pe spatele unui bon. Reproduc mai jos hartiuta atasata bonului, primita de la magazinul de mai sus in data de 23 septembrie 2012, cand mi-am cumparat o pereche de cizme:

"Pentru acest produs cumparat din magazinul nostru Humanic din Romania acordam o garantie de 30 de zile de la data cumpararii cu conditia respectarii tuturor recomandarilor de intretinere Humanic. Produsul cumparat nu reprezinta un bun de folosinta indelungata ....".
Partea bolduita de mine este ingrosata si pe hartia atasata bonului.
Sunt insirate mai departe niste norme legale care duc la acordarea acestei garantii . Nu exista nici o referire la 2 ani sau la o alta perioada. Iar modalitatile de asigurare a garantiei sunt, conform aceleiasi hartii:" repararea in unitati partenere specializate, inlocuirea daca solicitarea este posibila si adaptata anvergurii defectului sau reducere de pret. "

Se poate schimba fara motiv in 14 zile produsul daca e nefolosit, in ambalajul original si cu toate documentele de cumparare.



Mergi la inceput