INSEMINARE 94 - Felicitari Betty200

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MariaBcf spune:

Bety cred ca faptul ca sunt cadru medical spune mult , Eu niciodata nu am stat mai mult de 10 min sa il astept ( ajungeam eu mai repede, inainte sa coboare el) Intr-o zi am ajuns odata cu el si m-ai erau 10 doamne care il asteptau si totusi am intrat prima. Tot timpul cand ma duc la el il sun cu o zi inainte( imi spune ora la care sa ma duc ) iar a doua zi inainte sa ma duc ii trimit un SMS si imi spune exact daca are timp.

Sarcina oprita din evolutie noiembrie 2011- 5 saptamani, iulie 2012 - 6 saptamani.Mutatia PAI 1 - homozigot. Mutatia MTHFR C 677T- heterozigot

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns betty200 spune:

Maria, multumesc mult de toate informatiile, am intrat la editeaza profil si la optiunea "primesti email de la ceilalti useri" era da, alta optiune nu am vazut ...oare ce sa fac?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MariaBcf spune:

Cand a vazut ca si a doua sarcina S-a oprit din evolutie mi-a spus ca Clexane scrie pe fruntea mea( inainte sa ma duc la analize) . Tot el m-a convins sa imi iau si concediu medical cand i-am spus ca am test pozitiv citez:"stai la pat , la baie si inapoi in pat si la munca nu mai ai ce cauta"

Sarcina oprita din evolutie noiembrie 2011- 5 saptamani, iulie 2012 - 6 saptamani.Mutatia PAI 1 - homozigot. Mutatia MTHFR C 677T- heterozigot

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MariaBcf spune:

Bety dami un email. mariapop2323@yahoo.es

Sarcina oprita din evolutie noiembrie 2011- 5 saptamani, iulie 2012 - 6 saptamani.Mutatia PAI 1 - homozigot. Mutatia MTHFR C 677T- heterozigot

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MariaBcf spune:

Bety ti-am trimis PM cu nr de tel

Sarcina oprita din evolutie noiembrie 2011- 5 saptamani, iulie 2012 - 6 saptamani.Mutatia PAI 1 - homozigot. Mutatia MTHFR C 677T- heterozigot

Mergi la inceput