Clubul "babelor" FIV-oase 67

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gabyv spune:

Hello
Ce mai faceti fetelor?
E deja luni? Ma lupt cu o migrena de ieri, nici nu stiu ce sa iau ca sa imi treaca...(nu prea sunt pentru medicamente si nu am prea multe in casa)
Qiao, am facut ieri Voinicel si a iesit super bun, numai ca nu am citit cu atentie si am facut cate o cana din fiercare (una de grau, una de secara) deci mai am o gramada in oala, acasa. Am pus un pic de fructoza, mandarine, caise deshidratate, cranberry si in loc de nuci, migdale.
Sotului i-a placut, mie mi s-a parut bun, dar prea satios. Grantat o sa mai fac, mi-am notat in carnetelelul de retete.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns QiaoBing spune:

gabyv Depinde de burta fiecaruia. Al meu sot papa un caston plin ochi ca "desert" la micul dejun Sa il vezi cat de tacticos isi face amestecul .... e un adevarat ritual, ca si la iaurtul cu miere si nuci de altfel. L-am stricat de tot, daca ar vedea socru-miu ce mananca dimineata l-ar renega instant
ralu * 3
Urasc durerile de cap, cel mai groaza mi-e de ele in sarcina pt ca nu ai ce sa iei


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioana3110 spune:

Qiao, te invidiez cu matematica. Mie mi-e dor de probleme de mate

Fetelor, am descoperit un lucru genial!!!! PE site-ul dexonline.ro exista joc on-line SPANZURATOARE!!!!!!!!!!!!!!
deja sunt dependenta atat e de fain!

PS: tare mi-s suparata ca nu pot adauga poza la profil ca imi arata ca se incarca dar nu apare . Am vrut sa v-o arat pe Ana mea


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns QiaoBing spune:

ioana pune poza in album (il gasesti la profil) ca noi ne uitam oriunde