Comportamentul Vanzatorilor in magazine
Raspunsuri - Pagina 15
corinadana spune:
Si eu amvazut ce zice Msl1 in unele magazine.
Cel mai bine este acolo unde se practica chestia aia cu cartonasul cu numere unde tr sa returnezi laun angajat tot ce ai luat la proba,mai putin ce te ai hotarat sa cumperi.
Dar rafturile, rafturileeeee spre seara zici ca a fost cutremur, multa marfa pe jos...
Corina mama domnisoarei RALUCA si a bebelasei FRANCESCA
http://family.webshots.com/photo/2925218030098531596UGNuSg?vhost=family
corinadana spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Tilia In magazinele in care-am fost am vazut destul de des haine aruncate alandala prin cabina de proba. Nu murdarie, doar proasta crestere, nici in Romania nu cred ca am vazut atatea lucruri probate si lasate pe jos la intamplare. |
In RO te ar lua si la bataie daca faci asa ceva :)))
Corina mama domnisoarei RALUCA si a bebelasei FRANCESCA
http://family.webshots.com/photo/2925218030098531596UGNuSg?vhost=family
michelle-usa spune:
aici e un magazin unde mai nou( de citiva ani) te pune pe tine ca, client sa pui inapoi pe umeras hainele dupa ce le-ai probat. cu bluzele mai e cum mai e...dar pantalonii ...ia mult timp ...
eu nu las niciodata hainele aruncate pe jos in cabine...dar nu-mi place sa stau dupa ce probez zeci de haine sa le aranjez pe umeras...consider ca nu-i job-ul meu si nici problema mea sa fac asta si doar ca sunt ei zgirciti si nu angajaza personal.
asa ca, evit acest magazin.
michelle
Lali spune:
Mie cel mai civilizat sistem, din acest punct de vedere mi se pare returnarea hainelor catre vanzator la iesirea din cabina de proba. Sau e OK si cand exista o masa sau un suport de umerase pe care se pot lasa. Apoi vine vanzatorul si le aranjeaza si le pune la loc. Asa se elibereaza si cabina, pentru ca, de multe ori stai la coada la probat si cand ajungi intr-o cabina plina nu mai ai loc.
In rest eu ma bucur cand ma abordeaza vanzatoarele, pot sa spun fara nici o problema, "ma uit, va solicit cand am nevoie, multumesc" dar e bine sa stiu ca e acolo ca sa nu caut singura o alta culoare dintr-un anumit articol sau o alta masura. Am putin timp de colindat prin magazine fara o tinta precisa, in 90% din cazuri caut ceva.
Chiar duminica am intrat intr-un magazin de cosmetice am cautat o vanzatoare direct si i-am spus : vreau un fard din acela, o oja culoarea x si doar sa miros parfumul y. Am dat indicatii precise si am reusit sa cumpar ce doream in 10 minute desi nu am venit chitita pe nici o marca in afara de parfum si ma grabeam tare. Vanzatoarea a fost super-eficienta si mi-a dat si o multime de mostre la final . Produsele recomandate sunt bune deci cand mai ajung in acel magazin, daca o vad pe d-na respectiva tot la ea ma duc.
corinadana spune:
Si au clienti Michelle?? cine te verifica?
Corina mama domnisoarei RALUCA si a bebelasei FRANCESCA
http://family.webshots.com/photo/2925218030098531596UGNuSg?vhost=family
mianna spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Lali Mie cel mai civilizat sistem, din acest punct de vedere mi se pare returnarea hainelor catre vanzator la iesirea din cabina de proba. Sau e OK si cand exista o masa sau un suport de umerase pe care se pot lasa. |
asta e si parerea mea. nu las in cabina decat atunci cand imi spune vanzatoarea "lasati-le ca le pun eu la loc". in rest, nu arde nicaieri, ca sa nu pot sta cateva secunde in care sa le pun la loc pe umeras - nu milimetric, nu stau sa inchei nasturii daca-s mai multi, da' zau ca nu mi se pare mare filozofie sa prinzi un pantalon in cele doua clame...
nu mi s-a intamplat, indiferent de abordare, sa nu fiu lasata in pace dupa ce zic "multumesc, doar ma uit". daca fac sau nu mutre la faza asta, sincer, habar n-am - de uitat ma uit, dar nu la vanzatoare sa studiez aparitia grimaselor
vanzatoare care sa vina peste mine in cabina n-am nimerit. sa vina in zona cabinei, dincolo de perdea, si sa ma intrebe daca imi place/mi-e buna haina respectiva, da. si imi place asta, pentru ca daca am luat masura nepotrivita n-am niciun chef sa ma imbrac la loc doar pentru a ma duce sa iau o masura mai mare/mai mica, asa ca le cer lor sa mi-o aduca. daca n-ar veni acolo nu m-as apuca sa urlu ca sa m-auda dintre rafturi
bird70 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui msl1 Give me a break! Nu avem persoana la cabinele de proba care sint multe doar in partea in care lucrez eu si nu vad cum e posibil sa stai si la casa sa ajuti si clientii cu chestii din stoc si sa si stai la cabinele de proba sa pindesti nebunii...a si sa mai si cureti rafturile in magazin....tu ce crezi ca o vinzatoare e super om si se teleporteaza instantaneu dintr-un loc in altul? Mai bine ar face nesimtitii de clienti sa le aduca macar la casa hainele care nu le vor sau macar sa le lase pe umeras in cabina nu trintite pe jos si calcate in picioare... Eu lucrez la barbati si vorbesc despre cabinele de proba la barbati nu de la femei ca acolo nu stiu cum e o fi mai bine... |
La noi cand te duci la cabina de proba iti da un fel de umeras cu un numar, in functie de cate obiecte iei cu tine in cabina. Cand iesi din cabina lasi vanzatoarei umerasul cu numar, hainele pe care nu le vrei si pastrezi ce doresti sa cumperi. Nu poti lasa nimic in cabina ca nu iese la numar. Adica trebuie sa iesi din cabina cu tot atatea obiecte cu cate ai intrat. La cabina de proba este intotdeauna cineva.
Health is a state of physical, mental and social wellbeing and not merely the absence of disease or infirmity . World Health Organisation
I'm not insane, my mother had me tested! Dr.Sheldon Cooper
Lali spune:
Da, exista si in Bucuresti acest sistem cu numere si e OK si asa.
In orice caz mie o cabina plina de haine aruncate pe scaun, pe jos, atarnate aiurea mi se pare ca da exact masura (si nu ma refer la haine) celei care a probat inaintea mea. Asta daca exista cineva la iesirea din zona cabinelor care preia hainele sau daca exista un loc special de lasat lucrurile ce nu le vrei.
Iar de ce spuneti ca se gaseste in cabine si pe haine prin US eu m-am oripilat...
Ramonika spune:
Citat: |
citat din mesajul lui michelle-usa aici e un magazin unde mai nou( de citiva ani) te pune pe tine ca, client sa pui inapoi pe umeras hainele dupa ce le-ai probat. cu bluzele mai e cum mai e...dar pantalonii ...ia mult timp ... |
wow, si vanzatoarele ce mai fac? ca vad in unele magazine mai mici cu clienti putini ca vanzatoarele se plictisesc teribil. citesc, completeaza integrame, unele cos, impletesc
Eleni spune:
Neata. Eu am citit prima si ultima pagina, nu am trecut prin toate. Dar zic asa: ce dai, aia primesti. Si cu asta ma refer la atitudine... eu stiu magazinul din Romana, imi cumpar des de acolo. fetele sunt tinere si foarte pe faza... dar daca zici: doar casc gura, e ok, te lasa. Nu inteleg care e motivul supararii. Zici ca doar te uiti si gata. Daca tonul cu care o faci e "ne-agresiv", nu vad care e problema.
Vanzatorul e om. Ca si tine. Daca tu ai o zi proasta, nu iti varsa nervii pe el. Trateaza-l cu respect. Daca esti tratat nerespectuos, pot sa inteleg frustrarea, dar nerespectuos inseamna ca iti vorbeste urat, ca nu e atent, ca te ignora... si ignoratul e interpretabil (poate chiar nu te-a vazut, sau are ceva de facut si vede prin tine, fa-te remarcat, nu astepta). Cere tu ce vrei, si cere-o pe tonul cu care ti-ar placea sa ti se ceara.
Nu ti s-a intamplat niciodata sa te uiti printr-un cunoscut si sa nu il saluti? Mie mi se intampla frecvent, si le-am mai explicat prietenilor, daca ma vad neatenta sa imi atraga atentia.