Gravidute cu tromobofilie -cap 21-
Raspunsuri - Pagina 13
irilac31 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Mami_de2 irilac nu cred ca ce ai vazut tu pe foaie erau Ir-urile pe arterele uterine..ca-s ffff mari!...de obicei Ir-urile trebuie sa fie mult sub 0,7..undeva la 0,5 ca ideal..maia les daca faci si clexane!....alea ale tale cred ca erau ir-uri pe arterele cerebrale, medii ceva.. pe ombilicala..nu stiu..pt ca pe artere mi se par ff mari..nu cred ca ai citit ce trebe..nu te ma stresa.. ceea ce nu inteleg e de ce pana mea tre' sa te rogi de medici sa iti faca Ir-urile..si mai ales de ce nu ti se da foaie cu valori?? pe banii tai-asta e batae de joc! eu ii intreb inainte daca fac doppler pe Ir-uri..daca zic ca nu nici nu mai stau la discutii..sunt atatia medici ffff buni care fac asta....de ce sa ma rog de vreunu'... eu fac monitorizare Ir-uri la fiecare 3 sapt pt linistea mea sufleteasca cand mi-l masara si pe bebe...daca acesta e in grafic si Ir-urile sub 0,6 eu sunt multumita ..la fel si hematologul meu dr U. 25+ Signature: 25 martie - de Buna Vestire un frumos test pozitiv= cea mai frumoasa minune din viata mea! Daily pills: Clexane; FembionII, Magne B6, Acid folic, Cetebe, Aspenter; NO SPA; *posesoare a 3 mutatii heterozigote: MTHFR C677T, A1298C si PAI 14G *Age: http://lbdf.lilypie.com/3DHqp3.png |
Fetelor, multumesc de raspunsuri
[b]Mami_de2 posibil sa nu fi citit eu bine de pe ecografii...nu ma pricep de prescurtarile lor, eu asta am dedus....de fiecare data cand ma uit la pozele alea ma apuca niste nervi...Stau tot si ma uit ca matza-n calendar si incerc sa mi dau seama ce mi-a masurat asta aici ca si mie mi se par f mari valorile astea...uite va scriu si voua, poate comparati cu ce aveti voi pe acasa si asa imi dau si eu seama
poza 1 - Rt MCA-RI - 0,71
poza 2 - Umb-RI - 0,70
poza 3 - Rt Ut-RI - 0,91
POZA 4 - Rt Ut-RI - 0,96 (asta cred ca e pe drepta ca tin minte cand mi-a facut eco era in drepta si mi-a zis de 0,96..)