Bulgarasi de ianuarie-februarie 2012 {6}

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mihacor spune:

fetelor,gata,acuma am ajuns de la doctor...am fost la pediatrul de urgenta si edy e doar putin infundat si are gatul putin iritat,atat tot...sa am grija de el in urmatoarele zile si daca se agraveaza sau creste febra atunci sa mergem la spital sau din nou la el.
ufff,o problema luata de pe cap,cat de cat...acum doarme sí vreau sa dorm si eu ca nu am dormit deloc,sunt rupta,la medic in sala de asteptare am avut stari de lesin...
va pupacim pe toate,spor la scris,eu va citesc cand ma trezesc...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aerlilian spune:

Ica, noi mai avem inca hernia, desi parca mult mai mica. Dar am incercat toate tipurile de leucoplast, chiar cel de matase de care zicea Denisa si pe care il folosim si acum, dar tot se irita...Si atunci punem o seara da, una nu. Gresesc?
Ane, din pacate pentru noi, dr_Anca nu e bucuresteanca. ..
Ligia, felicitari pentru Andrei cel vanjos! De acum nu prea il mai poti lasa nesupravegheat...
Mady, din cate am inteles eu si tu locuiesti in zona IOR...Ai vazut ca in magazinul Titan la et. 1 au hainute de la Mayoral? Sunt o splendoare! Pe mine ma vrajeste combinatia bleumarin cu alb.Mi se pare atat de eleganta...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mady_19 spune:

da aerlilian..am vazut si acolo hainutele..sunt tare frumoase si acolo

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danezza spune:

da .. fetele de la trombofilie stiu mai bine dar o sa a pove si voua intr-o zi.

Vazut poze cu bebeii - tare frumusei (pe noi ne gasiti pe facebook pana ma prind care e faza cu picassa :D)




Citat:
citat din mesajul lui aerlilian

Dana, offf ce poveste urata ai avut si tu...Nici nu vreau sa ma gandesc. Daca poti povesti, chiar as vrea sa stiu ce s-a intamplat...
Astazi mergem la vaccin la ora 15. Am emotii, stiti, nu?

Mamica lui Tudor