Pufi de Ian-Feb 2010 (75) - Felicitari Alicredo!
Raspunsuri - Pagina 14
Ruxita spune:
... d-nu doctor homeo e de parere ca copiii din ziua din astazi sunt supradopati cu medicamente alopate si organismele lor firave nu au cand sa-si activeze fortele naturale de aparare, ca de aia sunt cu imunitatea la pamant... evident cand va fi ceva mai serios, o sa merg direct la spital, sper sa nu fie cazul... o sa incerc sa ma tin o perioada de recomandarile d-lui doctor, dar evident nu voi renunta la medicina alopata, trebuie doar sa am rabdare... sunt dispusa sa-i dau o sansa, fara insa a pune in pericol copilul...
ale1212xa spune:
buna seara fetele
am vazut ca ati intrebat de mine asa ca am zis sa scriu si eu 2 randuri desi sunt foarte obosita.
noul job este ok, colectiv frumos, dar mult de recuperat si de invatat ca sa pot intra in proiectt....asa ca vin acasa extenuata..citesc 2-3 randuri dar nu ma simt in stare sa mai scriu.
imi e greu sa ma obisnuiesc cu programul si cu agitatia din Bucuresti. La ora asta eu de abia am reusit sa ajung acasa, sa fac o baie si sa pap ceva..inainte de 12 nu ma culc ca ma iau cu diverse si uite asa trece ziua. Sincer cred ca daca eraqm si cu Dragos nu faceam fata...e ciudat..si dupa atata stat acasa sa ma acomodez cu programul asta sa ajung la 7 seara acasa e greu...ma termina drumul asta de o ora de la/catre munca..
si in altga ordine de idei imi e dor de pui, ma topesc toata cand il aud cum ma recunoaste la telefon si ii simt in voce bucuria de a ma auzi si cum imi explica el pe limba lui vrute si nevrute...
gata mi-am spus oful, ma duc sa ma intind in pat ca ma simt extenuata
o seara frumoasa va doresc
simplicity spune:
Atlantique multumesc
Alexa numai in weekend il vezi pe Dragos?o noapte linistita sa ai
Simply,mami de fetita frumusica
decenuela spune:
Citat: |