Strategii ....(split stiinta - descoperiri)

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Victoria_mami spune:

Buflea, cand Victoria a fost diagnosticata ne-au spus doctorii sa nu citim pe net, ca informatiile pot fi gresite. Daca avem intrebari, sa vorbim cu ei. Si eu personal nu am citit absolut nimic pe net. Adevarul e ca sunt 6 medici in echipa, deci nu poate unul sa 'ma abureasca' ptr. ca oricand pot intreba alt dr. din echipa. Si chiar si asa mai sunt cand unul imi spune una, unul altceva... in fine. O indoiala trebuie sa existe intotdeauna, Buflea, mai ales cand e vorba de copilul tau. Nu numai de diagnostic gresit, ci si de tratament gresit. Eu as sugera sa te documentezi (ori vb. cu mai multi medici ori citesti carti de medicina, nu pe net, te rog) si sa iti asculti si instinctul. Daca ceva in fundul sufletului iti spune ca ceva nu e ok, inseamna ca ceva nu e ok. Opreste-i, intreaba-i, si nu te lasa pana nu esti tu convinsa 100% ca ce se face e in interesul copilului tau. Eu am vorbit cu dr.ii si cate o ora pana am fost eu sigura ca am inteles si pana mi-au raspuns la toate intrebarile. Daca dr. nu are rabdare sa-ti explice, eu zic sa cauti alt dr. care e empatic si intelege nelinistile voastre de parinti.

_
Mami Nadia si Daddy lupta impotriva leucemiei, impreuna cu Printesa Victoria Isabella 22.05.2008

VICTORIA


www.facebook.com/pages/Acute-Lymphoblastic-Leukemia/178051842277685" target="_blank">Acute Lymphoblastic Leukemia

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Citat:
citat din mesajul lui buflea

Citat:
citat din mesajul lui Victoria_mami