La multi ani Andra Ioana!!!Fluturasi de 2011 (133)

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns viss spune:

-buna dimineata!
- roxy- pai nu, pe ei ii imbrac tare bine, avem salopete cu geci asortate, caciuli dublate cu blanita fina pe interior, fular, ghete imblanite. mama lor se crede viteaza, na.dc am inceput sa circul spre baia din curte in pijamale pe afara, cred ca nu mai sunt asa friguroasa, si mi s-a parut ok, dar..stand timp indelungat, a fost alta poveste
- yvy- da, si eu am auzit.pe mine in schimb nu ma prea viziteaza colegele, dar le inteleg- ptr ca scapa tarziu de la spital, si primul gand pe care il are fiecare e sa ajunga acasa la o mancarica calda si o plapumioaraam auzit si eu ca s-a intensificat hartogaraia, medicamentele s-au internalizat pe spital,ale carui fonduri sunt mici- deci medic. mai mult iocgarzile..blehh..niciodata nu am fost fan.dar pe ansamblu, simt ca am uitat tot, si ca sunt oprita in loc un pic.
-de fapt imi lipseste mediul,iar iarna cu statul la domiciliu mai mult, m-a innebunit de cap.nu am in cap decat un gand- ca vreau sa ies!!!dc as iesi ar fi super ok. cand ieseam, nu aveam ganduri de-astea..de fapt, o combinatie ideala ar fi sa ma clonez- o bucata sa stea cu copiii non-stop, una bucata sa plece in lume, la servici, la conferinte, sa faca proiecte!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madutza_bra spune:

Neata!

Strumph, nu as fi putut uita imaginea mucenicilor tai de anul trecut , ii stiam, ii vizualizam Cu siguranta cand am facut cozonaci a fost prea multa faina pt ca ii manevram greu, cu toate ca respectam cantitatile...eu in casa am mereu faina Titan 000, dar acum am sa iau Dobrogea, caut din aia speciala de cozonaci. Din 1 kg de faina ti-au iesit cei 8 mucenici?

roxy, la noi se fac mucenici muntenesti (cu zeama) mie imi plac mult. In ziua de mucenici nu mancam nimic altceva, facea mama o oala mare si numai asta mancam Acum am sa mananc si din cei moldovenesti