Integrarea copiilor nevaccinati in colectivitate.

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kariguld spune:

inevitabil la astfel de subiecte ajung sa defileze cu aratatorul cei ce si-au vaccinat copii -desigur informati si in deplina cunostinta de cauza- catre cei ce nu au facut-o.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaela_s spune:

Si antibioticele au efecte adverse. Nu va tratati copiii cand sunt bolnavi?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bird70 spune:

Citat:
citat din mesajul lui Nati
Poate sa vina cineva si sa-mi zica exact ce ingrediente intra in fiecare vaccin?

Si daca ati fi de acord sa va fie injectati copii cu ele?

Tu stii ce ingrediente sunt in orice medicament injectabil, sau in orice pastila, sau in orice bomboana colorata? Crezi ca conservanti si coloranti si stabilizatori si alte porcarii se baga doar in vaccinuri? Tot ce bagi in gura copilului le contine. Aerul pe care il respira e poluat si contine probabil mai mult mercur decat injectia aia, pestele pe care il dai copilului e plin de mercur, puiul e plin de atibiotice, vaca e plina de hormoni, vegetalele pline de ingrasaminte, etc.

Citat:
Cati copii inainte de 1960 sa zicem au fost diagnosticati cu autism ...

Inainte de 1960 nu se diagnostica decat autismul foarte sever. Fiica-mea care e pe spectru autist intra in statistici dar sotul meu, soacra-mea si cumnata-mea nu au fost diagnosticati niciodata. Sotul meu a fost tratat cu bataie pentru ca nu era prost dar incredibil de 'incapatanat' .

Health is a state of physical, mental and social wellbeing and not merely the absence of disease or infirmity . World Health Organisation
I'm not insane, my mother had me tested! Dr.Sheldon Cooper

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui kariguld