Piersicute de iul-aug 2012 ( 6)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Laura32 spune:

[quote]citat din mesajul lui roxypuy

hello burtici! ce faceti?
eu sunt in medical tt saptamana intrucat durerea de gat s-a agravat si aproape k nu mai am glas n-am facut febra, dar tre sa stau cuminte in casa ca sa nu ia amploare...mi-am luat oscillococcinum si decasept si bag la greu ceai cu miere si muuullttaaa lamaie.
am primit si rezultatele de la analize si urina e ok, insa la secretie mi-a iesit candida exact cum banuiam astept sa-mi iasa si paps-ul la sf saptamanii si luni cd merg la echo+DT vreau sa vad de cand pot sa fac tratam pt candida.
in rest, sunt bine...usor panicata pana ajung la echo luni sa-l vad pe BB...nu stiu, am asa o stare de neliniste, vreau sa treaca timpul mai rpd si sa-l vad pe BB...mi-au trecut tot felul de ganduri prin cap, sa nu cumva sa se opreasca in evolutie nu mai am greturi de vreo saptamana (am inteles ca ar fi normal), burtik se vede f putin, am luat doar 1 kg pana acum...nu stiu ce sa zic
voi cele mai avansate cum stati cu simptomele? nu stiu de ce m-am panicat asa deodata...abia asteptam sa scap de greata si acum...

Roxy
13 sapt
Roxy nu te mai nelinisti atat , eu nici 12 sapt nu aveam si greturile s-au mai domolit , asta este foarte bine , ca asa te mai linistesti .
La mine burtica se cunoaste destul de bine , cred ca asta tine si de constructia fiecaruia .



14+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns r_ocsy spune:

Am un chef nebun de a merge la cabinet astazi ... ninge, ninge si iar ninge , dar asta nu m-ar deranja .... frigul ma scoate din minti, ca parca astazi este mai rece decat saptamana trecuta !

R_ocsy , mami de Ana Sofia ( 19.05.2010 ) si 16 +

"Copilul trebuie primit cu respect, crescut cu iubire si apoi lasat in libertate deplina."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Laura32 spune:

Citat:
citat din mesajul lui r_ocsy