Strumfi & prichindei de iul-aug 2011 (38)

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Babylicious spune:

Si noi tot non stop una cu alta...ba in brate, ba pe mine, ba la san. doarme in patut doar pana la primul alaptat, ca dupa aia vrea putin si des. Iar ziua in brate! Parerea mea e ca multe din cee care au copii cuminti,,,si dorm...si nu plang,..si stau singuri...mint!!!

Alexia, imi pare rau de experienta. de acu o poti pune pe jos pe o patura mai groasa eventual.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alina_din spune:

Citat:
citat din mesajul lui anca-28

Alina stai linistita nu da nimeni cu pietre pe aici, e alegerea ta.Subiectul vaccinuri este unul foarte controversat, cu multi PRO si cu multi CONTRA. Eu lucrez ca as.med la medic de familie de 5 ani si am facut multe vaccinuri( avem cam 60-80 nou nascuti pe an) pana acum nu am avut reactii deosebite la nici un vaccin(doar cele obisnuite:febra, umflaturi 1-2 zile si atat). Eu le-am facut la toate cele 3 fete doar schema de la stat.

ANCA de IUSTINA(17 FEB 2005), STEFANIA(29 OCT 2006) si NATALIA(6 AUG 2011)


Este adevarat ca sunt rare situatiile cand apar complicatii grave. Vezi cazul cu copilul din Slatina care a paralizat in urma vaccinului antipolio. A fost dat si la stiri.
Sa ne ajute bunul Dumnezeu sa ne fereasca puiutii nostri de orice boala grava, vaccinati si nevacinati.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihahegarty spune:

La multe lunite si la multi ani sarbatoritilor zilei:

LUCA de gheveronica
ALEXANDRU-GABRIEL de Mihaela_V
VALERIA de marryan

Sa fiti sanatosi si sa cesteti mari si voinici!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihahegarty spune:

Citat:
citat din mesajul lui Babylicious

Neatza!

Miha, Alexia vorbeste despre Ruxiiii care sta in pitesti :P Ruxiii de pe forum!







Oana mamica super-fericita de Eliza Maria (18.07.2011)


Apoi cum se face ca le inteleg eu pe toate gresit????