Strugurasii de S-O'11 il asteapta pe Mos!!! *17*

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ionelamaria spune:



asta e buna?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns LenaC spune:

Citat:
citat din mesajul lui ionelamaria

Ma intreba cineva de vit D3, am uitat cine. Era ceva cu un bebe nascut in Cipru. Eu nu sunt medic si nu pot spune cat ii trebuie si daca ii trebuie. Stiu insa ca se dozeaza in functie de bebe si de clima. Deci, cu cat tara e mai expusa la soare cu atat se reduce necesarul de supliment de D3( pana la a nu se da deloc) si cu cat urcam spre nord cu atat creste doza... Se mai tine cont de fontanele , coaste, etc. Daca medicul de acolo nu i-a recomandat D3 nu are de ce sa-i dea. probabil acolo nu e necesar



Mami fericita de Mihnea si de Tudor


Ionela, intrebarea asta a fost pe celalalt forum cu mamici de la Arcadia :)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mikka11 spune:

Fetele mele dragi si iubite, iar nu am mai reusit sa intru la timp pe forum, la mine e tot o zapaceala in ultimele zile, curatenie, piata, gatit, stat cu pitica...vrem sa facem si noi bradul maine si sa lasam totul in ordine in casa. vinerea viitoare plecam la socri si mai venim la anul
m citit acum tot ce ati scris, Jade, Hellena si Hayat si Sei, m-a apucat bocitul cand am vazut ce frumos ati scris, va iubesc pe toate mult de tot. Si pe celelalte fete desigur, care imi sunt toate dragi. Sper din suflet sa am timp zilele astea sa scriu si eu un mesaj despre voi, imi propun de vreo 2 zile, l-am inceput si l-am lasat asa...nu vreau sa scriu pe fuga, in graba, incerc sa ma gandesc la fiecare si sa descriu cat mai exact ce simt pentru fiecare dintre voi.
Sei sunt si eu alaturi de tine si de Ela cu tot sufletul, sunt convinsa ca Ela este bine, nu iti mai face grij, te rog. Sunt superbe videorile cu Ela cu colacelul
Lali,poti lua de pe pagina mea de FB ce poza vrei, este extraordinara ideea ta