Strengari de Martie-Aprilie 2012 - 15

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns dara76 spune:

Nelli, da, si eu sunt mai duioasa de cand cu sarcina si mi se face dor mai repede :)

J.D., ce injectii faceai cand erai mica? Cu ce erau? Imi pare rau ca ai trecut prin asta :(. Nu prea am simtit presiune. Poate ar fi util sa faci un control?

21+

*MTHFR C677T homozigot; PAI polimorfism 675 4G/5G; heterozigot; mutatia factorului XIII (G102T) V34L heterozigot // Aspenter 2/zi seara, B12 metilat, acid folic metilat si nemetilat, Magnerot*

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monna3 spune:

happy ma bucur pt vestile bune . hai ca nu ramanem noi "defecte" dupa nastere... sper
J.D. nu stiu ce efect au la mine ca n-am luat, doar spuneam ca sunt pe lista de medicamente admise care am primit-o de la midwife . Eu in general nu sunt adepta medicamentelor, le iau doar daca nu am alta solutie si nu mai pot, altfel nu. De presiunea in pelvis... eu n-am simtit asa ceva pana acum, nu stiu ce sa-ti spun.

Monica, fericita 25+ cu Cezar-Andrei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dara76 spune:

Monna, daca nu e greu, vrei sa pui lista in google docs? Numai daca ai cum si nu implica mult efort.

21+

*MTHFR C677T homozigot; PAI polimorfism 675 4G/5G; heterozigot; mutatia factorului XIII (G102T) V34L heterozigot // Aspenter 2/zi seara, B12 metilat, acid folic metilat si nemetilat, Magnerot*

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns monna3 spune:

Citat:
citat din mesajul lui dara76

Monna, daca nu e greu, vrei sa pui lista in google docs? Numai daca ai cum si nu implica mult efort.

21+

o sa o scriu maine numai ca nu cred ca toate medicamentele alea se gasesc si in Ro

Monica, fericita 25+ cu Cezar-Andrei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amy25 spune: