Clasa I * 2011 - 2012 [7]
Raspunsuri - Pagina 15
![](images/user_woman.png)
Naty spune:
Roxana daca face deja club la scoala nu cred ca mai e cazul de ceva extra. Numai daca are ea vreo pasiune aparte la care nu vrea sa renunte (inteleg ca pictura).
Ioana termina orele la 11,45 si merge direct acasa (la ai mei) unde mananca si face temele.
Baletul incepe la 5, dar la 4 trebuie sa plece de acasa. Asta lunea si joia.
Pentru engleza vine doamna acasa, deci e mai usor, miercurea la 4 si vinerea la 2.
Nu e obosita.
As mai baga ceva si marti, inot de preferinta, dar o las sa se mai acomodeze putin cu programul.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/Sabina/Sabina.jpg)
Sabina spune:
uuuau, Miria, nu se putea mai bine! E minunata cu cei mici si va fi f bine infipta in vioara.
Zero toleranta pentru lipsa de toleranta fata de un copil!
Cum mi-am alaptat copiii
Sabina's blog, Sofia Galagia si
bb Gheo
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
Anka74 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui DidiAlex Salutare, io recunosc ca-s depasita uneori..ma pierd..si nu pot sa ma intreb: numai io sunt oarecum contrariata ca copilul sties a citeasca si s- a desparta in silabe..dar totusi face bastonase? Da, la noi fac déjà literele. ... |
Bastonase, liniute, bucle, carlige, codite de purcel...toate astea sunt parti componente ale literelor de mana. Pt ca ei asta invata in clasa intai, scrisul de mana. Dintr-o liniuta oblica, un oval si un carlig rasturant/bastonas...iese litera a mic de mana. Asta e rostul acestor elemente grafice, de a ajuta la formarea si deprinderea scrisului de mana. Ca si ei stiu sa scrie - de tipar, si unii chiar de mana - , stiu sa citeasca - mai bine sau mai pe silabe - insa rolul scolii e sa ii invete pe toti sa scrie si sa citeasca in mod corect.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/Roxana_G/Roxana_G.jpg)
Roxana_G spune:
Naty, la voi e mai lejer programul, dar tot aveti multe activitati. Unde faceti balet? La noi cu baletul a fost circ, atata si a dorit pe la 5 ani si ce s a luptat Apoi sa scape de el.
Mina, te cred ca nu vrei teme in weekend. Iar programul extra e chiar plin la voi, Matei pare tare rezistent. A mea a atipit in masina azi. Acum am culcat o mai devreme, dar recunosc ca nu mi a iesit cum voiam.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/manuelacrina/manuelacrina.jpg)
manuelacrina spune:
Neata ! Servesc eu azi cafeluta aromata !
Ieri seara, sedinta a 2-a, iar ne-a tinut Dna. vreo 2,5 ore .
Impresiile dupa primele saptamani sunt bune si foarte bune, si in general si particular. La teste copiii s-au descurcat peste asteptari, cu scrisul unii merg mai greu ...
Dna. a fost impresionata cat de exemplar s-au purtat cu totii in miniexcursia la circ, unde au fost multe clase, de la multe scoli... dar toti 29 au urmat-o ca pe o "closca" ... si nu au fost mamici ajutoare. Asa a prins curaj sa mearga cu ei si in excursie, s-a propus Slanic Prahova.
S-au anuntat si la noi concursurile ! ... spre bucuria mea care trebuie sa-mi indeplinesc "obiectivele" scrise pe frunza in prima zi de scoala
... bine, si Crina se bucura
. Primul va fi Smart-ul, pe 17, 23 si 29 noiembrie.
... Dna. aseara ne-a dat de lucru sa facem ordine in dulapioarele copiilor ... ce am gasit acolo ... mai greu a fost sa ordonam fisele lucrate fiecare la materia ei, ca erau mai mult desene si joculete si la mate si la romana si la cunoastere
. Pana la urma ne-am descurcat, cu ajutorul Dnei. .... ufff, greu sa fii clasa I
...
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/Roxana_G/Roxana_G.jpg)
Roxana_G spune:
Neata.
Manuela, ce Smart e pe 29? Ati stat ceva la sedinta, nu gluma. Dar a meritat daca impresiile sunt de bine. Cand planificati excursia?
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/manuelacrina/manuelacrina.jpg)
manuelacrina spune:
Pe 29 noiembrie este Smartul de cultura generala ... dar acum am revazut site-ul lor si la editia din semestrul I, clasa I nu are concurs la cultura generala.
... probabil Dna. ne-a dat tot programul de concursuri din toamna, o mai intreb.
Excursia s-a hotarat in ultima saptamana de scoala din octombrie, cat mai este vreme buna, inainte de vacanta.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
liliana29s spune:
Buna
Am cateva intrebari si sper sa ma ajutati cu un sfat. Fiul meu a inceput acum clasa I si imi spune ca nu-i place ca e ultimul din clasa si doamana mereu ii atrage atentia. Ma asteptam sa fie ultimul, dintodeauna a fost asa, e inteligent e cuminte retine imediat tot dar ca ritm de lucru e broasca testoasa. Indiferent ca are de colorat, de scris de mancat, orice ar face are ritmul acesta din care nu-l scot. Nu e ambitios deloc, isi doreste sa fie mai rapid, ii pasa, mi se plange ca iar a fost ultimul dar cumva reuseste sa taraganeze orice ar face.
Am reusit si nu-s deloc incantata cu tipete (eu tipam copilul plangea) sa-l zoresc si s-a miscat foarte bine deci poate, ideea e ca in mod evident asta nu e o solutie. Am mai reusit fiind in aceeasi camera cu amenintarea ca daca nu termina pagina de liniute intr-un anumit timp va mai primi una si inca una si a avut iar un ritm foarte bun dar doar in conditiile in care a trebuit sa-i amintesc de 2-3 ori pe parcurs.
Sincera sa fiu eu l-as lasa asa, nu-mi pasa ca se misca mai incet dar el se necajeste si cumva e resemnat de aceasta situatie si de bobarnacele verbale care le incaseaza la scoala.
La gradinita educatoarele care s-au implicat destul de mult mi-au spus ca au renuntat si-l lasau in ritmul lui fiind multumite ca rezolva tot ce avea de facut. Realizez ca unii sunt mai iuti altii mai mototoli ca nu e vorba de lene sau reavointa dar nu stiu daca trebuie sa incerc sa mai insist sa incerc sa schimb aceasta problema.
Din cate imi dau seama el e foarte meticulos, sta sa coloreze tot tot daca are ceva de colorat si mana si-o misca cu grija atentie nu la modul rapid, la tras liniute sau ce au mai avut de facut la fel, extrem de meticulos si atent. Fireste i-am spus ca mai bine se misca mai iute ca nu conteaza o greseala doua si ma asculta dar daca nu stau acolo sa-i amintesc la 2-3 minute iar revine la ritmul lui.
In rest e foarte prietenos, sociabil si vorbaret, alearga daca are cu cine sa se antreneze ore in sir altfel prefera jocurile mai statice. Nu-i genul zvapaiat ci extrem de calm, greu il scoti din ale lui. Vreau sa stiu daca sa incerc sa schimb sa incerc sa-l man mereu de la spate sau sa-l las sa fie asa cum e el. Si mai ales daca e nevoie de acesta schimbare cum sa fac ?
Subliniez nu e vorba numai de ritmul temelor e vorba de ritmul lui general.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
Naty spune:
Roxana la Opera face balet. Eu am dus-o inainte sa implineasca 5 ani, ca sa capete o tinuta frumoasa, sa faca ceva miscare si pentru ca toata ziua dansa prin casa, foarte gratios dupa parerea mea. I-a placut din prima secunda, dar in primele luni ne-am cam luptat cu ea fiindca ii era teama de doamna (e foarte exigenta). S-a obisnuit apoi cu ea, acum o adora, si-a dat seama ca este exigenta pentru ca e perfectionista; iar Ioana mea e si ea o perfectionista.
Oricum, se pare ca e ceva mai mult decat mi-am propus eu la inceput, a devenit o pasiune si e si foarte talentata, doamna ne spune ca "balerina scrie pe ea" si chiar ne-a indrumat sa mergem la scoala de coregrafie. Ei, om trai si om vedea!
Alexandra de ce a vrut sa scape de el?
liliana eu as incerca sa il impulsionez putin. Ma gandesc ca va avea examene, va trebui sa termine lucrarile intr-un anumit interval.
Tipetele nu ajuta cu nimic, cred ca trebuie luat cu binisorul.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/eveline/eveline.jpg)
eveline spune:
LILIANA - Prerea mea e ca daca nu poate nu poate...DAR, tu spui ca poate. Deci, fa tot posibilul sa incerci sa-l impulsionezi cumva. Intrebarea ta in final, dupa tot ce ai povestit este daca sa-l lasi asa sau sa incerci sa-l schimbi. Eu as incerca sa-l schimb, in sensul de sa-i dau alt ritm, mai ales daca ai vazut ca de fapt poate. E mare pacat spun eu sa nu incerci.....multe in viata poti rezolva si departe poti ajunge daca ai alt ritm. Cam pe acolo ma situez si eu cu fiica-mea.
Incearca, spun eu, sa-l stimulezi. Gandeste-te bine bine la ce-i place lui cel mai mult si mai mult si mergi pe calea recompensei. Uite, spune-i ca daca termina tema bine in X minute ii oferi XXXX (ce stii tu ca-i place, activitate sau recompensa materiala). Sau pune-l la ambitie, cum se spune...nu are un prieten/prietena foarte bun? Spune-i ca uite, X face, poti si tu!
Nu stiu ce sa mai zic, cu siguranta vei gasi cea mai buna metota, nu-l lasa asa...daca tu nu-l ajuti si stimulezi sa nu te astepti s-o faca altcineva...cu atat mai mult la scoala unde doamna are grija de alti 20 si ceva de copii.
Sunt cazuri de oameni care, orice ai face, poti sa stai si-n cap, nu-i scoti din ritmul lor...asta e. De aia ziceam, numai daca tu crezi ca poate incearca, daca nu...nu stiu ce sa zic, nici sa chinui copilul.
Nu stiu ce am , simt ca sunt cam incoerenta azi dar cred ca ai prins ideea.
mamica de Andreea Bianca(05.12.04) si Victor Darian(05.10.10)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)