Spiridusi de ianuarie - februarie 2006 (21)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cosmi1975 spune:

neata..m am trezit ca de sunt studentasi incepe anul universitar...sa vedem cum sunt cursurile ca nu siu daca am sa pot face fatza....

aseara am fost cu Bianca la oftamolog si tb sa i schimbam ochelarii ca nu o mai ajuta...apoi ne am dus la gara ca a venit sora lui gabi de la tara,asa dor mi s a facut sa merg cu trenul

acum ei dorm,n au mai vrut sa mearga la munte de azi pt ca Gabi munceste ..asa ca maine mergem doar la Slanic la salina

eu am reusit sa obtin o sponsorizareasa ca miercuri la Busteni cu copiii,,,,sunt cam daa peste cap pt mi a venit o fetita in clasa cu degetele lipite de la mainidar o isteata....inca o data multumesc cerului ca am copii sanatosi

BUmbii super program aveti
Ana deci si tu matinala....lasa ca nu mai sunt slaba ca am tot pus
Toanca asa e cand ai post de conducere...Gabi ziceseful stinge lumina

puppp si revin

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maraki spune:

Buna ziua si de la noi,

Cosmi, fetita aia nu poate sa faca operatie la degete? Cum de au lasat-o asa pana acum? Succes si felicitari proaspata studenta
Ana m-am ingrozit cand am citit ce a patit Alex Cum se descurca cu mana? Se vindeca frumos? Felicitari viitorului mare balerin Tare mandra trebuie sa fii Frumoasa ce face?