Nasterea la Arcadia - Iasi (18)
Raspunsuri - Pagina 12
alinuta84 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui LenaC Dada, Madline, multumesc la amandoua . Oana, cu mare placere Alinuta, sper ca nu te-a suparat bancul meu . Nu conteaza actorii, mie mi s-a parut funny partea cu FB . Un pupic sa treaca suparararea Alinuta, legat de nasterea naturala si medicii, daca ai sa vezi acest documentar: "The Business of Being Born", ai sa intelegi. Eu l-am vazut acu cateva luni... Bine, e facut in USA, dar cred ca se aplica si la noi. In esenta ce spun ei acolo este ca medicul invata la facultate sa faca operatia de cezariana; sunt studenti la medicina care nici nu asista la o nastere naturala (repet, nu stiu daca se aplica si in Ro). Deci ei sunt interesati si le este mai usor sa faca o cezariana. Decat sa asiste la travaliul unei femei si apoi la expulzie. Important la sucul de morcovi: Sucul este mult mai concentrat decat fructul; Trebuie baut cu inghitituri mici si incet. Si apropo de ce zicea DadaIna -> http://www.cristelageorgescu.ro/?p=121 Lena - 35+ !!! AMR un pic !!! |
...scumpa pe mine m-a amuzat...eu nu-s suparacioasa de fel...morala e ca nu poti face nik fara FACEBOOK azi...dupa ce avem bebeii n-o sa mai avem timp de noi dar mai ales de FB...deci don't worry...
alinuta84 spune:
astept o fetita care acum la 35 de sapt.cantareste 2600gr..si sper sa nu ajunga kiar la 4 kile sa pot si eu naste usor....si mai trimit un mesaj si cred ca ajung la 10 :)))...sper
alinuta84 spune:
si pe gazuta mea o keama Maria, asa simplu ca toata lumea zicea ca o sa ma cert cu ea cand o sa fie mare ca i-am pus numai un nume...sper sa nu...
LenaC spune:
Alinuta, si la mine DPN-ul e 8-10 oct . Poate ne intalnim acolo.
Lena - 35+
!!! AMR un pic !!!
alinuta84 spune:
citat din mesajul lui LenaC Alinuta, si la mine DPN-ul e 8-10 oct . Poate ne intalnim acolo. Lena - 35+ !!! AMR un pic !!! |