Buburuze de Ianuarie - Februarie 2011(74)

Raspunsuri - Pagina 11

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns madalina_m spune:

Gabi saru'mana de explicatie. Mie mi-a placut si am bagat la cap.
Intrebare legata de bac: daca toti sunt asa prosti(elevi si profi) de ce au dat subiecte asa complicate sa iasa la iveala prostia din ei? De ce nu au dat un comentariu banal pe care il invata si o maimuta si gata. Erau toti destepti si luau note mari. Nu contest cu absolut nimic teoria ta, doar ma intreb si eu asa, sa ma aflu in treaba.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns zumzu spune:

cine ma intreba?Irinuka parca. am facut programare pe 30 sept la viena. mi s- aluat o piatra dupa inima parca, mergem la spitalul de ortopedie de acolo la seful sectiei de chirugie pt copii.Doamne ajuta.


vroiam sa va intreb-
1.fetele care au mai mers cu avionul cu bebe- cand cumpar biletul inafara de a specifica acolo ca sunt insotita de un bebe mai tb sa fac ceva special?sau e datoria lor sa se asigure ca au disponibil scaun din ala de care ziceati?

2. in afara e obligatoriu sa avem scoica? adica ma ia taxiul fara scoica dc e nevoie? ca nu prea avem cum sa ne caram dupa noi si cu scoica.

3.caruciorul intra la bagajul de mana? tb sa specific cand cumpar biletele?


mersi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns zumzu spune:

si noua ne daduse pediatra fluor dar nu am luat.

multumes fetelor care mi-au testat blogul. intr-adevar era o problema asa ca tot weekendul am profitat ca tati era acsa si mi-am refacut blogul (sters fiecare poza si salvat in alt format)


sa nu radeti: asta e poza care am vandut-o:
http://www.dreamstime.com/chilean-flamingo-image15848127

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabivalceanu spune:

ZUMZU, Doamne-ajuta!

TUNDE, si sotul meu comenteaza de ma dispera! E el super-sofer!