Iul-Aug 11- BV Krissy, Michelle, Veronica75! (84)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mamutz spune:

Laura am mai bocit putin la povestea ta. Asa am facut la fiecare, poate imi fac si eu timp pana la urma sa scriu, poate dupa botez.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anca-28 spune:

Salutare mamici
Si Natalia se uita fix la ceva cateodata , probabil vad ei ceva de se uita asa.
VIGANTOL se da direct in gurita 2-3 pic (dupa indicatii); in leg cu rahitismul: el apare de obicei mai tarziu pe la 1 an si de cele mai multe ori apare deoarece dupa varsta de 6 luni parintii nu mai vin la controale asa regulat, multi parinti nu vin deloc la medic intre 6 si 12 luni si de cele mai multe ori atunci incep sa apara semnele, am vazut asta in practica pt ca lucrez ca as med la medic de fam. De acea este bine ca cel putin la 2 luni un medic(pediatru sau de fam) sa verifice fontanela si toracele copilului pt ca fiecare copil asimileaza in felul lui vit D. Am vazut si copii care au facut vutD injectabil si tot aveau carente asa ca totul tine de corpul fiecaruia.Si nu este RAHITISM(care e o boala destul de grava) este un inceput de rahitism.

ANCA MAMI DE IUSTINA(6 ANI), STEFANIA(4ANI) SI NATALIA(6AUG2011)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Laura13 spune:

mamutz intrebare: care e diferenta intre laptele simplu si cel cu cereale?
mi se pare un pic cam restrictiv regimul tau, pana la urma fiecare mama stie ce si cat tolereaza piuiul mic. vad ca, multumesc lui DD, alex s-a cam invatat cu toate si nu prea avem probleme cu burtica. eu pana acum nici nu i-am dat nimic improtriva colicilor, sper sa o tinem tot asa.
calciu ... hmmm. nu vreau sa te supar dar si lui dani si lui alex le-au tremurat barbia. nu au primit calciu si nici nu vor primi fara analize. parerea mea