Copilasi de Iulie - August 2004 * 71

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns vrabiuta spune:

cristal, ma bucur sa vad ca unele lucruri nu se schimba niciodata, de exemplu felul in care reusesti tu sa gasesti cele mai amuzante lucruri de povestit, oriunde te-ai afla

daria - mie mi-e frica de bataie, sa stii ia uite aici: http://good-times.webshots.com/photo/2140085450034520309gFCcBu

carmen - tot cum ma stii, grasa, surda de-o ureche... pardon: cum ma stii, frumoasa si devreme-acasa de jumatate de an pot sa spun ca lucrez ca sofer cu juma' de norma pentru ca gradinita fetelor este la 40 min de casa. in rest tot fotograf, ca mi-e tare draga meseria asta si munca in studio. a, inca ceva, ne pregatim sa plecam si noi din tara dupa ce termina tati al doilea proiect de eoliene.

gabi - succes la Boston, sa dea Domnul sa primiti doar vesti bune! si vacanta placuta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns szivarvany spune:

Superbe Lia si Theo si ce mari au crescut wow !

Daria & felina fioroasaGIULIA(2004 08 16) cu Sela


Campanie speciala, pentru steluta de mare, DAVID

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmenp spune:

superbe pozele. asa, plecati tati... tu un` mai pleci?;))

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vrabiuta spune:

andrea - noi nu am mai gasit loc in hotelurile disney pentru cele 4 nopti pe care le-am petrecut acolo (trebuia sa ne mutam dintr-un hotel intr-altul). agenta a uitat sa ne faca rezervarea pe care o cerusem din ianuarie, asa ca ne-am cazat in Val d'Europe... dar tot raul spre bine, ca ne-am facut abonamente si mai mergem inca o data, poate de data asta ne ajunge