Vreau sa stiu daca....
Raspunsuri - Pagina 2
lisssa_ana spune:
nu trebuia sa fi platit in avans ci doar la predare. Iti alegeai produsele si cand ti le aducea ii dadeai banutii.
Mama de Ana si 24+
fashion
Selene_Bunny spune:
Eu am fost reprezentant Avon si intotdeauna incasam banii la livrare. Parca de cateva ori a trebuit sa pun bani de la mine, pentru ca destinatarul produselor... se razgandea DUPA ce facusem comanda.
Nu tin minte sa fii ramas vreodata cu nu stiu ce bani in urma Avon, mai degraba cu produse.
Se impoziteaza si produsele?
Blogul meu - de la noi, pentru ei!
NOU - colectia de martie!
Bazar general - fiecare implicare conteaza!
Daria-Nandini, haiosenii si dragalasenii
Lia spune:
Eu probabil par o persoana *amabila*-stelutele-s ghilimele;D,pe care le-am pus ca sa fie limpede ca voiam sa zic *bleaga*,am fost cica *distribuitor* si pt.Avon si pentru Oriflame...am zis distribuitor cu ghilimele pentru ca erau pt.uz propriu,niciodata n-am comandat decat pentru mine insami.Intotdeauna produsele au venit printr-un curier,plata s-a facut ulterior,prin banca.,..intre timp cumpar doar produse bio,deci m-am lasat de cumparaturi si de la Avon si de la Oriflame.Individul probabil e un escroc,din pacate...
O seara linistita si placuta!
craciunitza spune:
Am inteles acum ca ar fi trebuit sa platesc la livrare dar eu, clientul, cum aflu asta? Prezentarea produselor e ok, cu cataloage frumoase, ochioase, cu descrierea produselor si cu preturi ok. Prezentarea distribuitorilor nu e deloc ok si voiam sa stiu daca exista vreo posibilitate de a-i verifica. Ar fi util si pentru distribuitorii seriosi sa poata fi cumva evidentiati.
Eu cand am comandat eram intr-un loc public unde nu am avut timp sa il intreb pe domnul ala cine e, dar acum inteleg ca sistemul asa functioneaza, distribuitorul poate fi oricine.
Selene, sunt convinsa ca ai dreptate si sunt convinsa ca situatiile pot fi jenante de ambele parti, si din partea clientului, si a distribuitorului.
Si tocmai de asta am deschis subiectul, pentru ca m-a contrariat acest sistem care pare ca merge totusi foarte bine de multi ani, asa, in felul asta. Eu, repet, am comandat o singura data.
Lali spune:
Citat: |
citat din mesajul lui craciunitza Am inteles acum ca ar fi trebuit sa platesc la livrare dar eu, clientul, cum aflu asta? Prezentarea produselor e ok, cu cataloage frumoase, ochioase, cu descrierea produselor si cu preturi ok. Poze |
Tu afli asta pentru ca efectiv nu accepti alta modalitate de plata. Sunt banii tai, tu iei decizia sa duci mana la portofel. Nu cred ca domnul respectiv ti-a bagat mana in geanta.
E simplu, daca platesti la livrare singurul risc este sa nu primesti produsele, dar macar nici nu ai platit. Daca totusi tii mortis sa le cumperi, cauti numele lor pe net si este imposibil sa nu gasesti pe cineva care sa vrea sa vanda cu adevarat.
Deasemenea oricand platesti ar fi bine sa ceri chitanta. Macar pentru evntuale reclamatii ulterioare daca nu pentru grija de a fi corect.
craciunitza spune:
Am inteles, Lali.
Imi pare rau dar nu agreez sistemul. Am deja noi suspiciuni. Produsele or fi chiar asa bune cum sunt descrise?
Tot ce ma intereseaza am aflat pe forum, nu la prezentarea produselor. Prea multe necunoscute.
Merci!
Burtocika spune:
Distribuitorii / reprezentantii ar trebui poate sa se autorizeze fiscal, dar firma respectiva nu conditioneaza inscrierea de asta.
In principiu, daca ii cunosti numele domnului respectiv, poti sa suni la firma (cauti pe net si incerci sa gasesti site-ul oficial, nu diverse site-uri deschise de reprezentanti) si sa il cauti dupa nume. Acolo afli si daca are un superior in retea (sigur are) si il poti reclama.
Dar pe viitor incearca sa fii mai putin credula, cum poti plati 150 lei fara nici un document justificativ unui om pe care nici macar nu-l cunosti ?
inaioana spune:
Mie imi scapa o chestie: deci ai dat 150 ron unuia de pe strada, al carui nume nu ti-l amintesti, care sustinea ca reprezinta o firma ale caror produse care iti placeau mult, dar al carei nume nu l-ai retinut.
In concluzie ti-ai pierdut increderea in Oriflame si Avon.
Deci...poftim???
(Pentru conformitate: Nu sunt nici distribuitor si nici consumator al firmelor de mai sus.)
craciunitza spune:
Am dat 150 ron unui domn pe care l-am mai vazut de cateva ori in situatii care nu au legatura cu subiectul. Stiu cum il cheama, am si numarul lui de telefon. Ceea ce am uitat este numele firmei pe care o reprezinta. De fapt, nici nu m-am straduit sa-l retin.
Omul era echipat cu cataloage si liste de preturi, cu mostre, nici prin cap nu mi-a trecut ca e escroc.
Increderea in sistemul asta de vanzare mi-o pierd treptat, citind raspunsurile de pe forum.
Pana sa discut pe forum despre asta, eram convinsa ca am fost inselata. Citind ca de fapt asa se lucreaza, fara vreo garantie (si aici ma refer si la client, si la vanzator) ma intreb care-i chichitul, poate produsele nu sunt bune, poate imi scapa ceva, poate...
Burtocika, m-am gandit si la propunerea ta, dar nu am nicio dovada. Cate firme din astea or fi? Cumva tot aflu de la ce firma e 'mnealui.
craciunitza spune:
Am primit informatia de care aveam nevoie. Firma unde lucreaza 'mnealui se numeste Frederico Mohora. Intr-adevar ei cer plata produselor in avans.
Multumesc, Vio!