FIV in Ungaria 125

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns joannaalx spune:

multumesc adipapazi de sfaturi.....legat de stres la munca ink nu ma preocupa pt k sunt pe medical si mai obtin o prelungire, cred, dar cand ma voi intoarce nu stiu cum va fi pt k munca mea e destul de stresanta...noroc k mai am un baiat cu mine in compartiment care sper k va intelege situatia mea....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns asb77 spune:

Hmmmmm!!! Sunt total nedumerita. Ieri, ziua 10 de la ET, Beta HCG era 6,32, iar progesteronul 16,99 ng/ml (valori normale pt primul trim de sarcina 12,26-81,80 ). Bineinteles ca mi-am facut tura de plans dupa care am scris dr, care spre surprinderea mea mi-a zis sa iau in continuare tratamentul si sa repet analizele peste 5 zile (adica in ziua 15 de la ET). Oare de ce???? E clar ca rezultatul e negativ. Voi ati mai auzit cu o astfel de valoare sa fie totusi rezultat pozitiv??? Eu nu. Nu mai inteleg nimic.
Daca ati fost careva in situatie (ati avut o astfel de valoare la beta) va rog sa-mi spuneti ce vi-a zis dr.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adipapazi spune:

asb, la mine valorile incepeau de la 5 la beta pt trim 1 de sarcina. tinand cont ca esti in z 10, cred ca e ceva la marsupiu.nu lasa utrogestanu, te implor!

Mergi la inceput

adipapazi - si pe interpretarea rezultatelor de la laboratorul unde am facut analizele scrie ca daca este sub 5 este sigur negativ; intre 5-25 scrie ca rezultatul este neconcludent si ca ar trebui repetat, dat avand in vedere ca nu e o sarcina naturala, eu cred ca valoarea ar trebui sa fie mult mai mare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alla76 spune:

asb77, cand ai facut ultimul ovitrelle?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tannoo25 spune:

alla, ce mai faci, fata draga?
te si ne gandim mult la voi,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alla76 spune:

Citat:
citat din mesajul lui tannoo25