Nasterea la Medlife (21)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns iubu77 spune:

Burtocika..sa stii ca sunt aceeasi medici la maternitatea Medlife ca si in clinici..adica poati naste la ei cu oricare medic care are consultatii la ei.
Sunt medici interni si medici externi..din cate am inteles de pe site-ul lor medicii interni sunt cei care sunt full time la ei..iar colaboratori cei care au consultatii sau care fac doar nasteri la ei..

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns NicoletaB spune:

Burtokica- poti naste cu orice medic al lor. sunt medici care dau consultatii numai in policlinicile care au alte sedii decat Grivita, dar la nastere vin in GRivita, caci doar aici e sala de nasteri.

Cum a fost la consult?

Mamica lui Mihai Rares (12.06.10-12.55h)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns shihana spune:

Buna burtici si mamici de...Medlife..

Ma bucur sa va gasesc ..si eu voi naste la inceputul lui martie la Medlife si datorita voua m-am linistit in multe privinte..Eu, recunosc, nu am fost inca sa vad maternitatea..nu stiam ca ei iti ofera atat papuci cat si camasa de noapte..super..

Ce vroiam sa va mai intreb..referitor la bebei..- dupa cat timp ( in cazul unei cezariene) iti aduce bebele la san?
- noaptea iti lasa prikindelul in salon sau ti-l aduc doar la ora de alaptat?

Eu voi naste cu dr.Nayel Isreb..poate il stie cineva de la CF2..se pare ca a devenit recent intern la Medlife..sper..oricum nu prea inteleg eu treaba cu colaboratorii...daca ti se declanseaza travaliu si te duci la ei,prima oara, te preaia cel de garda..sau asteapta colaboratorul care poate fi intr-o operatie la spitalul lui, nu?!...hmm..ma cam nedumireste chestia asta..

Voi vedea..oricum pupici la toti bebicii deja nascuti...si..rabdare la cei care mai trebuie sa stea la..caldurica!

shihana +30s

Mergi la inceput