Suedia (3)

Raspunsuri - Pagina 20

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Tanti Zavaidoc spune:

Mihaela, nu stiu daca e altfel. Eu sunt inscrisa la distans-Hermods. Manuale de imprumutat la biblioteca nu am gasit si de cerut, se cer. Adica au spus clar ca in momentul inceperii cursului trebuie sa le ai. La clasa se primesc doar consultatii, o data pe saptamana, dar ai dreptul doar la 2 consultatii pe luna, cu programare. Restul explicatiilor se primesc de la weblärare. Cred ca au facut asta cu programarea pentru ca sunt multi elevi si nu au spatiu-profesori pentru toti. Oricum, la consultatii nu cred ca ma duc, e foarte departe sala respectiva, in afara orasului si fac pentru o ora de consultatie 2 ore pe drum. Sper sa ma descurc cu web-profesoara

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaela_s spune:

Pai si eu am facut la distanta SAS A si B, doua termine asadar. Ne intalneam cu proful o ora jumate pe saptamna, intr-o zi. In rest era studiu individual. Cum am spus, citit, scris, iar citit si iar scris :)). Aveam programul in fata si eu singura a trebuit sa mi-l structurez ca sa pot sa termin la timp. Ii trimiteam profului recenziile de carti pe email, el mi le trimitea inapoi corectate o parte, eu trebuia sa le corectez pana la sfarsit :)). Hahaha, de unde, ca eu credeam ca am scris bine :)). Asa ca mergeam la studieteket la alti profi si lucram cu ei. La noi era närdistans, nu am avut weblärare...trebuia mers musai la scoala si cerut ajutor ca sa te descurci.