Greva foamei de 63 de zile?(2)

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Grace spune:

Citat:
citat din mesajul lui Ilinca_M.

Capcaun, pai ce reiese din discutii gen:
- profesorii se plang ca au salarii mici;
- eee, pai daca se plang, daca nu le convine salariul, sa plece!! De ce nu pleaca? Pai nu pleaca fiindca n-au unde, nu stiu sa faca nimic altceva, le convine ca au timp liber, traiesc din mita etc.
N-am auzit pe nimeni sa enumere printre motive:"nu pleaca fiindca le place profesia, le sunt dragi elevii", ma-ntelegi? Deci nicio "prezumtie de nevinovatie". Uite, mie nu-mi place salariul, desigur. Pana sa intru pe maternitate aveam salariu de merit, dirigintie, gradul II, vechime cu spor de 10%. Si luam cam 1000 de lei. Slabut, dar ok fata de un debutant, sa zicem. Ei, acum scotandu-se si salariul de merit si taindu-se si cei 25% as ajunge exact ca un debutant dinainte. Nu stiu daca as lua 800. Deci e clar ca nu-mi convine. Numai ca acum sunt in CIC cu o indemnizatie bunicica pentru un profesor si intre timp am fost admisa si la doctorat, prima, deci voi avea si o bursa cam de 3 ori cat salariul unui prof, ca doctorand. Cum zicea si Monnvas, va intra cand si cum, cert este ca va intra. Deci nu-s chiar cu cutitul la os. Dar daca as fi si n-as renunta la invatamant, n-ar fi fiindca nu stiu sa fac altceva.
Am voie sa mi se para nedrept ca nu sunt retribuita pe masura muncii e care o depun? Sau un profesor trebuie sa taca si sa-nghita, caci altfel ploua peste el cu "pleaca, schimba-ti jobul, cara ciment cu spatele, fa-te call operator etc"?
Nu mi-as varsa niciodata amarul pe elevi, nu mi-as "fusheri" orele dupa lozinca "ei se fac ca ne platesc, noi ne facem ca muncim" dar dati-mi voie sa nu-mi convina atata bulion aruncat cu ura de catre tot omu', catre toti profesorii, okeiu?