FIV DR. DRAGOS ALBU 14 BRAVO LUMI

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mikaia spune:

multumesc, conteaza enorm mesajul tau. sunt in concediu medical de 3 saptamani, asa ca deja numai pot , m/am cam plictisit la pat, si visez cu ochii deschisi. am citit ca unele fete au sangerat altele nu, deci nu este o regula, poti sa sangerezi sau nu. sangerarea nu are relevanta in fixarea embrionului. sper sa prinda din tot sufletul.de 7 ani neincetat am incercat sa am un bebe. la mine cale naturala nu exista/ succes tuturor ,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amacuba spune:

lumi
sunt super prinsa la servici

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lumimar spune:

Citat:
citat din mesajul lui mikaia

multumesc, conteaza enorm mesajul tau. sunt in concediu medical de 3 saptamani, asa ca deja numai pot , m/am cam plictisit la pat, si visez cu ochii deschisi. am citit ca unele fete au sangerat altele nu, deci nu este o regula, poti sa sangerezi sau nu. sangerarea nu are relevanta in fixarea embrionului. sper sa prinda din tot sufletul.de 7 ani neincetat am incercat sa am un bebe. la mine cale naturala nu exista/ succes tuturor ,

Mikaia,cati embrionasi ai pus si de ce calitate?


Mutatia MTHFR C677T si A1298C ambele genotip heterozigot

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lumimar spune:

Citat:
citat din mesajul lui lumimar

Citat:
citat din mesajul lui mikaia

multumesc, conteaza enorm mesajul tau. sunt in concediu medical de 3 saptamani, asa ca deja numai pot , m/am cam plictisit la pat, si visez cu ochii deschisi. am citit ca unele fete au sangerat altele nu, deci nu este o regula, poti sa sangerezi sau nu. sangerarea nu are relevanta in fixarea embrionului. sper sa prinda din tot sufletul.de 7 ani neincetat am incercat sa am un bebe. la mine cale naturala nu exista/ succes tuturor ,

Mikaia,cati embrionasi ai pus si de ce calitate?

Esti cumva din Craiova?