Campania sansa la viata
www.sansalaviata.ro/_res/img/images/_delete/visual1.jpg" border="0">
In Romania se nasc anual prematur aproximativ 20,000 de copii, o mare parte fiind afectati de sindromul de detresa respiratorie, care ii impiedica sa respire neasistat.
Campania "Sansa la viata, sansa la noi amintiri" isi propune anul acesta sa doneze unui numar de 11 maternitati specializate 14 ventilatoare de inalta frecventa.
Acestea au rolul de a reduce mortalitatea in randul prematurilor si de a imbunatati rata de supravietuire fara handicap.
Implica-te si tu cumparand in perioada 1 septembrie - 30 noiembrie 2010 orice produs de mai jos 











din magazinele partenere pentru a le oferi copiilor nascuti prematur sansa sa-si indeplineasca visele.
Procter & Gamble va folosi o parte din valoarea vanzarilor produselor participante la campanie pentru achizitionarea celor 14 aparate.
Impreuna vom oferi micutilor o noua "Sansa la viata, sansa la noi amintiri".
Regulamentul pe : http://www.sansalaviata.ro/
Raspunsuri
desprecopii spune:
Cred ca informatia asta o gasesti pe site-ul lor in regulament.
**************
Linkurile mele: Supereva.ro | Blogul meu | www.facebook.com/#!/desprecopiicom" target="_blank">DC pe Facebook
admin spune:
"Procter & Gamble Distribution SRL va dona 0.54% din valoarea vanzarilor produselor participante la campanie in perioada 1 Septembrie 2010 – 30 Noiembrie 2010 pentru achizitionarea celor 14 aparate necesare in ingrijirea nou-nascutilor prematuri. Suma totala minima ce va fi donata pana la finalul campaniei este de 1,300,000 de RON. In cazul in care suma vanzarilor produselor participante va fi mai mare de 240,740,000 RON (care corespunde unei donatii de 1,300,000 RON), suma donata va fi suplimentata corespunzator si, in consecinta, numarul de aparate donate va fi suplimentat."
O zi buna Echipa Desprecopii.com
elaga spune:
Voi cumpara cu placere aceste produse. Oricat de putin ar merge la copii, tot inseamna ceva in plus.
alinuk spune:
felicitari DC pt implicarea in acest parteneriat!
deja folosesc din produsele enumerate si mai mult, cand voi merge la cumparaturi o sa fiu mai atenta la marcile enumerate
Alinuk
www.youtube.com/watch?v=spKBKGd6vro" target="_blank">Un vis implinit!
www.youtube.com/watch?v=k0TSNlh-ZpE" target="_blank">cantecul de leagan al copilariei /
Andu mik si Teo voinik
............................................................................
Nimic nu-i intamplator!
............................................................................
bobocel_07 spune:
5 din marcile enumerate le folosesc mereu.Ma bucur ca pot fi de folos acestor copii.
alexia_07
Jasmin012 spune:
si eu folosesc multe din aceste produse.
Ma bucur sa stiu ca o mica parte din ce cumpar se va duce in scop umanitar
Jasmin si Lucas Daniel (28.11.2007)
www.flickr.com/photos/30849078@N05/" target="_blank">Lucas
www.flickr.com/photos/23373490@N02/" target="_blank">poze cu mogaldeatza
http://blogulluilucas.blogspot.com/
http://elblogdeluquitas.blogspot.es
Limbajul copiilor nu se adreseaza urechilor, ci ochilor si inimii...
admin spune:
Mai sunt cateva zile din aceasta campanie. Daca tot mergeti in supermarket sa va pregatiti de sarbatori puteti cumpara inteligent.
O zi buna Echipa Desprecopii.com
alinuk spune:
gasesc in actualitate campania..
Implica-te si tu cumparand in perioada 1 septembrie - 30 noiembrie 2010 orice produs de mai jos
nu s-a terminat?
avem vreun feedback?
ma gandesc ca a avut succes campania, intrucat produsele ale caror logouri le vad mai sus, sunt cautate
asa cum mai spuneam, eu cel putin jumate din ele le folosesc in mod frecvent
Alinuk
mama de Andu mik (2 ani) si Teo voinik (4 ani)
lacrimi de Craciun
............................................................................
Nimic nu-i intamplator!
............................................................................
Florin spune:
Desi campania s-a incheiat oficial am mai lasat acest mesaj caci cu siguranta este unul de ajutor. In anul viitor vom lansa impreuna cu Pampers si Unicef o campanie foarte haioasa in care comunitatiile regionale vor avea un mare cuvant de spus. Campania se va desfasura atat la noi cat si pe Facebook.
Revin cu informatii la anul!
In ceea ce priveste un raport de campanie cred ca multe informatii se gasesc pe site-ul sansa la viata. Din ce vad eu acolo campania si-a atins obiectivul: 11 maternitati din Romania au primit echipamente de ultima generatie
Multumuim in numele mamelor care vor beneficia de aceste echipamente!
