cum m-am bucurat de produsele mele electrocasnice
Raspunsuri - Pagina 3

kokiy spune:
Dana ,eu din punctul de vedere al consumatorului inteleg situatia ,dar nu toti clientii nemultumiti au dreptate ,din cauza asta sunt concepute tot felul de clauze din partea furnizorului de produse ,ca sa nu se lege la cap cu toti nemultumitii ...iti dau cateva exemple care pentru mine sunt amuzante :
"D'le vreau sa cumpar un aspirator,dar daca sunt nemultumit(de cum aspira, de zgomot,etc...)sa stiti ca il aduc inapoi."
"Vreau sa cumpar un storcator de fructe ,dar vreau sa-l testez inainte,ca poate nu sunt multumita"
"Am cumparat o masina de spalat,dar nu sunt multumit de cum sunt spalate rufele si vreau sa o aduc inapoi"
"Am cumparat acum un an o hota si acum constat ca nu e ceea ce mi-am dorit"
...exemple sunt multeeee
Clientul trebuie sa inteleaga ca magazinul e doar o interfata ,un fel de consignatie ,dar cu mai multe pretentii si cu cateva conditii impuse de lege pe care trebuie sa le respecte ...la noi(la Romania ma refer) nu sunt inca puse la punct contractele intre furnizori si distribuitori ,fiecare incearca sa se spele pe maini incercand sa plaseze problema mai departe ...furnizorul(ex.Whirpool,Electrolux si multe altele ....) schimba un produs cu unul nou ,doar daca produsul este ireparabil sau daca nu sunt disponibile piesele de schimb,in nici un caz nu este ca in afara unde au contract cu distribuitorii si preiau toate produsele returnate de catre client...daca la mine vine cineva cu un produs defect,il trimit la service ,service-ul daca nu poate repara produsul trimite o constatare la firma mama prin care cere inlocuirea produsului ,abia dupa ce am eu la mana toate actele semnate,de service si de importator pot purcede la schimbarea produsului ...hai ca nu va mai bag in ceata ,dar sa stiti ca nu e asa usor precum pare ,oricum orice problema trebuie sa aiba rezolvare indiferent de situatie ,dar trebuie intelegere si din partea cumparatorului si din partea celui care vinde ...poate din cauza asta sunt tratati cu spatele cei care se duc atotstiutori in magazin si fac scandal crezand ca daca ameninti cu OPC-ul rezolvi ceva ,nimeni nu e fraier sa isi puna in carca controale daca nu e bazat pe ceva .
******************************
Promo 50%


kokiy spune:
Paragraf din procesul verbal :
***in urma verificarii produselor,am constatat ca acestea nu prezinta deformari de natura fizica;orice reclamatie ulterioara
privind starea produselor,alta decat buna functionare tehnica a acestora,NU VA PRODUCE EFECTE
***am fost informat de comerciant ca transportul produselor achizitionate se efectueaza gratuit pana in interiorul imobilului
mentionat;amplasarea acestora in locuri dedicate nu face obiectul serviciului de transport gratuit.
-cam astea sunt scrise in PV pe care-l semneaza clientul cu transportatorul,o sa spuneti ca reiese din paragraf ca se poate reclama partea functionala ,corect,iar pentru asta exista garantie si service ,doar ei sunt in masura sa constate un defect de functionare ...nu poate fi considerat viciu ascuns pentru ca la o verificare mai amanuntita era sesizabil "In sensul legislatiei privind protectia consumatorilor, termenul viciu ascuns este definit ca fiind deficienta calitativa a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat, care nu a fost cunoscuta si nici nu poate fi cunoscuta de catre consumator prin mijloace obisnuite de verificare. "
******************************
Promo 50%


Luna1 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui kokiy ...iti dau cateva exemple care pentru mine sunt amuzante : "D'le vreau sa cumpar un aspirator,dar daca sunt nemultumit(de cum aspira, de zgomot,etc...)sa stiti ca il aduc inapoi." "Vreau sa cumpar un storcator de fructe ,dar vreau sa-l testez inainte,ca poate nu sunt multumita" "Am cumparat o masina de spalat,dar nu sunt multumit de cum sunt spalate rufele si vreau sa o aduc inapoi" |
Imi pare rau ca ti se pare amuzante aceste probleme reale ale consumatorului.
Aici tot ce este scris mai sus este posibil. Ai timp in functie de magazin (in general ai 28 zile, insa poate ajunge pana la 3 luni) sa returnezi orice produs si sa primesti banii inapoi fara sa spui macar de ce doresti sa-l returnezi.
Si da, daca imi iau un aspirator si mi se pare acasa ca face prea mult zgomot il returnez. La fel un storcator de fructe sau o masina de spalat. Si nu se oripileaza nimeni ci sunt ajutata si indrumata sa imi aleg altceva.
My reason


maru spune:
nu va suparati ca intervin, dar eu aici am returnat un storcator de fructe dupa 3 saptamani pentru ca nu storcea corespunzator. Cumnatul meu a returnat aspiratorul pentru ca nu aspira ok pe mocheta. Dar cea mai tare: tata a returnat o masinarie care si-o cumparase aici de la Home Depot, si pe care o folosise, pe motiv ca alt magazin il avea in oferta la jumate de pret. Nici macar nu era acelasi brand.
Nu zic ca nu sunt si probleme: le=a trebuit o luna sa imi livreze masina de spalat vase. Dar cand am primit-o am primit discount si gift card de 50 de dolari.
Citat: |
citat din mesajul lui kokiy Dana ,eu din punctul de vedere al consumatorului inteleg situatia ,dar nu toti clientii nemultumiti au dreptate ![]() "D'le vreau sa cumpar un aspirator,dar daca sunt nemultumit(de cum aspira, de zgomot,etc...)sa stiti ca il aduc inapoi." "Vreau sa cumpar un storcator de fructe ,dar vreau sa-l testez inainte,ca poate nu sunt multumita" "Am cumparat o masina de spalat,dar nu sunt multumit de cum sunt spalate rufele si vreau sa o aduc inapoi" "Am cumparat acum un an o hota si acum constat ca nu e ceea ce mi-am dorit" ...exemple sunt multeeee Clientul trebuie sa inteleaga ca magazinul e doar o interfata ,un fel de consignatie ,dar cu mai multe pretentii si cu cateva conditii impuse de lege pe care trebuie sa le respecte ...la noi(la Romania ma refer) nu sunt inca puse la punct contractele intre furnizori si distribuitori ,fiecare incearca sa se spele pe maini incercand sa plaseze problema mai departe ...furnizorul(ex.Whirpool,Electrolux si multe altele ....) schimba un produs cu unul nou ,doar daca produsul este ireparabil sau daca nu sunt disponibile piesele de schimb,in nici un caz nu este ca in afara unde au contract cu distribuitorii si preiau toate produsele returnate de catre client...daca la mine vine cineva cu un produs defect,il trimit la service ,service-ul daca nu poate repara produsul trimite o constatare la firma mama prin care cere inlocuirea produsului ,abia dupa ce am eu la mana toate actele semnate,de service si de importator pot purcede la schimbarea produsului ...hai ca nu va mai bag in ceata ,dar sa stiti ca nu e asa usor precum pare ,oricum orice problema trebuie sa aiba rezolvare indiferent de situatie ,dar trebuie intelegere si din partea cumparatorului si din partea celui care vinde ...poate din cauza asta sunt tratati cu spatele cei care se duc atotstiutori in magazin si fac scandal crezand ca daca ameninti cu OPC-ul rezolvi ceva ,nimeni nu e fraier sa isi puna in carca controale daca nu e bazat pe ceva . ****************************** Promo 50% ![]() |


jessie spune:
Kokiy, e trist ca ti se par amuzante exemplele de mai sus. Te inteleg ca esti angajata DOMO, dar nu poti fi obiectiva cand ei gresesc?
Ce se intampla daca returnez un produs care nu-mi place? Magazinul, la trandul lui, il returneaza firmei care l-a fabricat, si uite asa afla si ei "ce cere piata". Si nu uita :"Clientul are intotdeauna dreptate!"
Si sa nu mai repet deja cum returnezi aici tot, de la electrocasnice la haine si chiar creme de fata (cele un pic mai scumpe).


kokiy spune:
Fetele din strainatate aveti dreptate ,asta se intampla acolo la voi ,dar la noi este exact cum am spus intr-un mesaj anterior:
la noi(la Romania ma refer) nu sunt inca puse la punct contractele intre furnizori si distribuitori ,fiecare incearca sa se spele pe maini incercand sa plaseze problema mai departe ...furnizorul(ex.Whirpool,Electrolux si multe altele ....) schimba un produs cu unul nou ,doar daca produsul este ireparabil sau daca nu sunt disponibile piesele de schimb,in nici un caz nu este ca in afara unde au contract cu distribuitorii si preiau toate produsele returnate de catre client...daca la mine vine cineva cu un produs defect,il trimit la service ,service-ul daca nu poate repara produsul trimite o constatare la firma mama prin care cere inlocuirea produsului ,abia dupa ce am eu la mana toate actele semnate,de service si de importator pot purcede la schimbarea produsului
- acum strict la ce ati scris voi,pentru nemultumiri legate de produs este firma producatoare ...in Romania orice nemultumire legata de functionarea produsului,ca nu aspira cum trebuie ,ca face zgomot,si altele..., clientul se adreseaza direct la producator ,nu la vanzator ,daca producatorul considera ca,clientul are dreptate si nemultumirea lui este fondata ,da,ne trimit o nota oficiala prin care se cere returnarea banilor sau inlocuirea produsului cu unul nou
edit: stati asa ca mint ...exista o categorie de produse care sunt inlocuibile in termenul de garantie, momentan sunt accesorii si produse mici pe care producatorul le caseaza.In categoria asta intra fiare de calcat,uscatoare de par ,mixere ,blendere ,cantare de persoane ,cantare de bucatarie ,filtre de cafea si multe alte maruntisuri .A nu se intelege ca toate aceste produse se caseaza ,doar anumite brand-uri isi asuma cheltuiala ,e bine sa intrebati cand cumparati si termenii de garantie ,modalitataea de retur ...e adevarat ca vanzatorii de cele mai multe ori omit sa specifice clientului si aceste aspecte,dar nici cumparatorul nu citeste un certificat de garantie in magazin
******************************
Promo 50%


Lali spune:
Concluzia, daca-mi permiteti este una singura: deocamdata, in Romania magazinele de electrocasnice ( dar si altele) vand destul de bine si fara a acorda aceste facilitati (nu stiu daca este cel mai bun cuvant ma refer la inlocuirea produselor pentru o gama mare de motive intr-un termen cat mai larg dupa cumparare) clientilor. Asta inseamna ca deocamdata concurenta pe piata nu este destul de mare pentru a lucra in beneficiul cumparatorului. Balanta inclina momentan in favoarea vanzatorului/producatorului.
Cand piata se va satura, cumparatorii vor incepe sa faca diferentierea magazinelor si brand-urilor si dupa aceste servicii post cumparare iar furnizorii se vor intrece in a gasi metode mai bune de a fideliza clientii, inclusiv acestea.
Deasemenea statul prin protectia consumatorilor poate impune legi care sa prevada asa ceva. Asta insa cred ca se va intampla dupa ce o parte din furnizori vor intelege sa ofere singuri asta.
Diferenta intre Ro si alte tari este de cativa ani !



kokiy spune:
Lali ,ai concluzionat perfect
Din pacate producatorii incearca anumite jonglerii pentru a facilita inlocuirea produselor fara a iesi in pierdere .Pana acum 3-4ani doar Philips inlocuia produse fara un motiv anume,acum sunt mai multi furnizori(Moulinex,Tefal,Rowenta,Westwood,etc..).Philips isi permitea si acum 10ani sa schimbe produse mici pentru ca le fabrica in China cu costuri modice.Ceilalti furnizori se respectau si produceau in tara de origine(ex.Franta la Tefal),clar costurile de productie erau mai mari.Aproape toti furnizorii au schimbat tactica producand in China,iar costurile unui produs fabricat in Franta poate suporta 3-4 produse fabricate in China, multi vor practica tactica asta si toata lumea va fi fericita .
Eu una nu sunt incantata de idee pentru ca vad ce presupune asta,clienti care schimba lunar fierul de calcat,de cele mai multe ori pentru ca nu functioneaza cf. standardelor ,nu ca ar fi rauvoitori.Eu una prefer un produs original care sa ma tina 5-6 ani cf.termenului de utilizare ,nu sa ma plimb lunar pe la magazin sa-mi schimb fierul de calcat
******************************
Promo 50%


kokiy spune:
Citat: |
citat din mesajul lui libelula si eu am avut o experienta halucinanta la DOMO REAL VITAN. ocoliti-l!!! ![]() |
Libelula ,daca nu spui concret problema ta,te asigur ca si noi avem probleme halucinante cu clientii

edit:ioi, ma simt precum Xio la subiectele cu medicii

******************************
Promo 50%

